אא

שיבושים קשים בטיסות לופטהנזה: כ-200 אלף נוסעים ניזוקו

בעקבות שביתת טייסי החברה נאלצה חברת התעופה הגרמנית לבטל כ-1500 טיסות החל מאתמול. בהנהלת החברה מצפים לסיוע מטייסים מתנדבים על מנת לחדש את פעילות חלק מהקווים. הערכות בענף התעופה: הפסדים של עשרות מיליונים לחברה מתחילת השנה בעקבות גל השביתות

| |

שוב שביתת טייסים בלופטהנזה. חברת התעופה הגרמנית נאלצת להתמודד גם השבוע עם שיבושים קשים בלוח טיסותיה. הסיבה: מאבק ועד טייסי החברה למען הגעה להסכם קיבוצי והסדר בנוגע לגיל ותנאי הפרישה. בעקבות השביתה שחלה אתמול (שני) נפגעו לא פחות מ-200 אלף מנוסעי החברה (!) וכ-1500 טיסות בוטלו.

גם היום (שלישי) צפויה להימשך השביתה ובחברה שמנסה לגייס טייסים מתנדבים ופתרונות נוספים על מנת להקל על השיבושים בלוח הטיסות, מבקשים מהנוסעים להתעדכן באתר החברה ואצל סוכני הנסיעות לגבי טיסתם.

בין המדינות שנפגעו קשות בעקבות השביתה יש לציין את מדינות רבות ברחבי אירופה ואת ארה"ב. לפי דיווחי כלי התקשורת האמריקנית נרשם גל של ביטולי טיסות למגוון יעדים של החברה בנמלי התעופה JFK ניו-יורק, לוס אנג'לס, וושינגטון, בוסטון ומיאמי

בתוך כך, נודע ל-''פספורטניוז'' כי גם בסניף לופטהנזה ישראל צפויים בתקופה הקרובה שינויים מרחיקי לכת שעתידים להוביל לפיטורים נרחבים במגוון עמדות ותפקידי מפתח במסגרת תהליך רה-אורגניזציה שהונחה על ידי הנהלת קבוצת התעופה העולמית. נמשיך לעקוב מקרוב אחרי ההתפתחויות לכשיהיו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: