אא

עכשיו זה רשמי: מיקי שטרסבורגר הוא מנכ"ל סאן דור החדש

כפי שנחשף שלשום לראשונה ב-''פספורטניוז' יחליף שטרסבורגר ששימש בתפקידו האחרון כמנהל תחום לוח זמנים ורשת נתיבים באל על את אורי דנור שפורש. מנכ"ל אל על, דוד מימון: "מיקי אחד המנהלים המוכשרים והמבטיחים בחברה"

סאן דור. צילום: סיון פרג' סאן דור. צילום: סיון פרג'
הבוקר זה כבר הפך לרשמי . כפי שנחשף כבר ביום ראשון האחרון (19/10) באתר "פספורטניוז". הבוקר חברת אל על על הודיעה על מינויו הרשמי של מיקי שטרוסברג למנכ"ל סאן דור החדש. שטרסבורגר ישמש כמנכ"ל סאן דור במקומו של אורי דנור הפורש מאל על לאחר 40 שנה במגוון תפקידים רחב. שטרסבורגר (30, נשוי+2) המשמש במקביל גם כחבר דירקטוריון בחברת הבת תמ"מ ושימש מ-2011 כמנהל תחום לוח זמנים ורשת נתיבים בחברה, נכנס אתמול (שני) רשמית לתפקיד. מנכ"ל אל על, דוד מימון, אמר הבוקר על המינוי: "מיקי הוא מנהל צעיר ומוכשר אשר גדל באל על וכיום נחשב לאחד המנהלים המבטיחים בחברה. לאור זאת אני משוכנע כי יזכה להצלחה גם בתפקידו כמנכ"ל סאן דור.מיקי הינו בעל ידע רב בתחומי התעופה והוכיח את עצמו בתפקידיו הקודמים באל על באגף לו"ז ומערכות הפצה, תפקידים הכוללים אחריות מסחרית תפעולית כבדת משקל. אני בטוח כי מיקי יבצע תפקיד חשוב זה על הצד הטוב ביותר.

בהזדמנות זו אני רוצה להודות לאורי דנור על תרומתו לאל על ולסאן דור ב- 40 שנות עבודתו בתפקידיו המגוונים. במשך כל תקופת שירותו בחברה הפגין אורי מקצועיות ומסירות רבה לחברה ולתפקידו".

 

מיקי שטרסבורגר מנכ"ל סאן דור החדש

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: