אא

WOW - טיסה מלונדון לארצות הברית בפחות מ-100 ליש"ט

חברת הלואו-קוסט האיסלנדית WOW air מציעה כרטיסי טיסה לבוסטון ולוושינגטון במחיר של 99 ליש"ט ! הטיסות חשוב לציין כוללות חניית ביניים והחלפת מטוס בריקיאוויק, בירת איסלנד, המאריכה את משך הטיסה לארצות הברית בכ-2-3 שעות בהשוואה לטיסה ישירה, ובכ-4-5 שעות בכיוון ההפוך

| |

חברת הלואו-קוסט האיסלנדית החלה להציע באתר האינטרנט שלה כרטיסים מוזלים במחיר של 99 ליש"ט לטיסותיה המתוכננות לבוסטון ולוושינגטון, ככל הנראה, המחיר הזול ביותר לטיסות טרנס אטלנטיות.

החברה תשיק בשנה הקרובה את שני הקווים החדשים מנמל התעופה גטוויק לונדון – ב-27 במרץ לבוסטון וב-4 ביוני לוושינגטון. כל הטיסות כוללות חניית ביניים והחלפת מטוס בריקיאוויק, בירת איסלנד, המאריכה את משך הטיסה לארצות הברית בכ-2-3 שעות בהשוואה לטיסה ישירה, ובכ-4-5 שעות בכיוון ההפוך.

הטיסה מגטוויק לריקיאוויק תתבצע באיירבוס 320A ומשם לארצות הברית ב- A321מוארך טווח. בקו לבוסטון תפעלנה 5 טיסות שבועיות, ובקו לוושינגטון 4 טיסות שבועיות.

באשר למחיר יוצא הדופן, כדאי לציין שהוא תקף רק בטיסות מסוימות ובכמות מוגבלת של כרטיסים. יתר על כן, על מחיר הכרטיס יש להוסיף כ-9 ליש"ט דמי הזמנה. המחיר כולל מטען יד של עד 5 ק"ג. משלוח מזוודה עולה 39 ליש"ט, ואילו הזמנת מושב עם מרווח גדול לרגליים תעלה 14 ליש"ט.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: