אא

ישראייר  משיקה קו חדש לסופיה

חברת התעופה הישראלית הודיעה כי במסגרת עיבוי טיסותיה בעונת החורף הקרובה תשיק את הקו המחבר בין ת"א לבירת בולגריה בתדירות של שתי טיסות שבועיות. סמנכ"ל השיווק והמכירות בישראייר, גיל סתיו: "חנוכת הקו החדש עולה בקנה אחד עם תוכנית ההתרחבות והצמיחה של החברה"

|| ||

קו תעופה בינלאומי חדש בישראייר. חברת התעופה הודיעה היום (שני) על השקת קו טיסות חדש בין ת"א לסופיה, בירת בולגריה, זאת במסגרת עיבוי טיסותיה בעונת החורף הקרובה.

הקו החדש שימריא לראשונה בשביעי בדצמבר יפעל בתדירות של פעמיים בשבוע (ראשון וחמישי) באמצעות מטוסים מסוג איירבוס. משך הטיסה בין היעדים: שעתיים וארבעים וחמש דקות. 

סמנכ"ל השיווק והמכירות בקבוצת ישראייר, גיל סתיו, סיפר מיד לאחר ההודעה על השקת הקו החדש ואמר: "אנו צופים כי חנוכת הקו החדש תעלה משמעותית את כמות הישראלים שיטוסו ליעד. סופיה היא אחת מהערים העתיקות באירופה המציעה בנוסף לתרבות העשירה שלה, חופשות ספא במחירים אטרקטיביים במלונות מפוארים והכול במרחק נסיעה של כשעתיים משדה התעופה ואחד מאתרי הסקי טובים באירופה". 

בהתייחס לקו עצמו אמר סתיו: "חנוכת הקו החדש עולה בקנה אחד עם הרצון של החברה להתאים את היעדים החדשים  בהתאם לביקושים של התייר הישראלי וכן כחלק מתכנית ההתרחבות וצמיחה של החברה לשנת 2015 בקווי הטיסה שלנו".

בנוסף מציינים בישראייר כי הם מציעים ללקוחות החברה שתי חבילות ליעד החדש: חבילה הכוללת טיסות + 4 / 3 לילות במלון קמפינסקי (*5) כולל ארוחת בוקר והעברות במחיר החל מ-499$ לאדם בחדר זוגי,  או חבילה הכוללת טיסה + חבילת ספא ב-HISSAR לשבוע על בסיס חצי פנסיון כולל טיפולים והעברות במחיר החל מ 599 יורו לאדם בחדר זוגי, בנוסף אפשר היה לרכוש טיסות בלבד במחיר החל מ- 349 $.  


ישראייר. יעד חדש לחברה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: