אא

לופטהנזה משיקה: מערכת בידור מתקדמת בקו לישראל

אפליקציה אחת למאות שעות של בידור בנייד החכם או טאבלט, הכוללת ערוצי סרטים, ערוצי טלוויזיה, ערוצי רדיו ותקליטורים, כתבי עת אלקטרוניים עדכניים ועוד

|| ||

לופטהנזה תפעיל, החל מהשבוע, מערכת בידור מתקדמת ביותר בטיסות החברה לטווחים בינוניים, ביניהם בטיסות לישראל וממנה.

"אנו משקיעים מיליון אירו ביום בפיתוח מוצרים חדשים לטובת לקוחותינו הטסים בלופטהנזה בטיסות לגרמניה וליעדים נוספים. מערכת מתקדמת זו תאפשר לנוסעים לצפות במגוון רחב של סרטים הוליוודיים שוברי קופות, ליהנות מתכניות הטלוויזיה העדכניות ביותר, ולהאזין למגוון ערוצי מוסיקה ואלבומים באמצעות נייד-חכם, טאבלט או מחשב נישא אישי ", אמר רולף קולר (Rolf Koller), מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל.

נוסעים המעוניינים בשירות החדש של לופטהנזה, המוענק חינם בטיסות, יורידו בחינם את אפליקציית "Lufthansa Entertainment" מחנות האפליקציות של אפל (Apple app store) או מגוגל פליי (Google Play) לפני טיסתם.

"המערכת פשוטה וידידותית למשתמש, והיא מעניקה ללקוחותינו שליטה מלאה ואפשרות לבחור סרטים ותכניות בעיתוי המתאים להם במהלך הטיסה", הוסיף קולר.

באמצעות האפליקציה, יוכלו הנוסעים להשתמש במערכת האינטרנט האלחוטית הסגורה באחד מ-20 המטוסים מדגם איירבוס A321, המצויידים במערכת הבידור החדשה, בטיסות לטווחים בינוניים.

פרטים לגבי זמינות המערכת בטיסות לופטהנזה לארץ וממנה באתר החברה.

ערוצים

מהרגע שהמטוס באוויר והמערכת הסגורה פועלת על הנוסע להיכנס לאפליקציה ולבחור את התכנית הרצויה.

  • ניתן לבחור מבין שבעה ערוצי סרטים, שיציגו להיטים מהקולנוע העולמי בשמונה שפות.
  • עבור חובבי הקומדיות הטלוויזיוניות, המערכת מציעה 26 ערוצי טלוויזיה שונים. חמישה ערוצים מוקדשים למשחקים.
  • עד 20 ערוצי "רדיו" ועוד 100 תקליטורים זמינים, עם מגוון סוגי מוסיקה להנאת חובבי המוסיקה.
  • ערוץ ייעודי של כתבי עת אלקטרוניים מציע אוסף של עיתונים ומגזינים אלקטרוניים המתעדכנים בכל יום בתוכן חדש.
  • בערוץ Lufthansa World אפשר לקרוא ידיעות חמות וביקורות על צי המטוסים של החברה ולשמוע על השקעות בהיקף של מיליארדי אירו המתבצעות בימים אלה בלופטהנזה.
  • חובבי הקניות ייהנו במיוחד מערוץ Worldshop המציג מוצרים נבחרים מחנויות משדות התעופה וקטלוגים על מסך נייד החכם או הטבלט של כל נוסע. מגוון רחב של מוצרי נסיעות של מותג לופטהנזה וכן מוצרי אלקטרוניקה משוכללים, מצלמות, שעונים וצעצועים, זמינים לרכישה באמצעות כרטיס אשראי או פדיון נקודות זיכוי של חברת התעופה דרך מועדון Miles & More.
  • עבור חברי מועדון הנוסע המתמיד Miles & More יש ערוץ מיוחד במערכת החדשה . כאן ניתן להירשם למועדון ולקבל מידע כללי על התכנית.

מחלקת ה"פרימיום- אקונומי" החדשה

בנוסף, לאחרונה הותקן במטוס 747-8 של לופטהנזה מחלקת ה"פרימיום- אקונומי" החדשה, עם מושבים חדשים רחבים בכ-3 ס"מ, המרחב בין השורות הוא 79 ס"מ (38 אינצ'ים). בשנה הקרובה תותקן המחלקה החדשה ב-106 מטוסים רחבי גוף.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: