אא

אל על מרחיבה את הפעילות בתחום הקניות במטוסים

החברה חתמה על שיתוף פעולה עם אתר הקניות המקוון shopnfly. באל על מציינים כי שיתוף הפעולה החדש יחולל מהפכה בתחום קניות הדיוטי פרי באינטרנט טרום הטיסה ויעניק חוויה חדשה לנוסעים

| |

אל על מרחיבה את פעילותה בתחום הקניות במטוסים וחתמה על הסכם שיתוף פעולה עם אתר הקניות המקוון shopnfly.

אתר shopnfly מאפשר לנוסעים לחפש, לבצע השוואת מחירים ולרכוש מגוון רחב של מוצרים, הזמינים בכל שלב של הנסיעה. הנוסעים יוכלו לאסוף את המוצרים שהזמינו בחנויות הפטורות ממכס בנמלי התעופה, במטוס או אף בבית המלון בו ישהו.

באמצעות האתר הנוסעים יוכלו גם להשוות מחירים של מוצרי דיוטי פרי טרום הטיסה, לבצע את ההזמנה ולקבל את המוצר ישירות בטיסה.

האתר יקשר את לקוחות אל על לעולם קניות הדיוטי פרי המקוון, המשתרע על פני 80 שדות תעופה ואינספור חנויות דיוטי פרי ברחבי העולם. פלטפורמה מקוונת זו מאפשרת ללקוחות גישה לרשת עולמית של חנויות המציעות מיליוני מוצרים.

"אנו שמחים לעבוד עם shopnfly כדי לסייע ללקוחותינו לשפר את חוויית הנסיעה וחוויית קנייה. אל על מחוייבת כל העת לחדשנות ולשיפור חוויית הלקוח ואנו מאמינים כי shopnfly היא הדבר הגדול הבא בתחום זה ", אמרה יהודית גריסרו, סמנכ"ל לקוחות ושירות של אל על.

"חברנו לחברת אל על בכדי לאפשר למיליוני לקוחות אל על ליהנות מחוויית הקנייה הטובה בעולם", אמר גיא געש, מנכ"ל ומייסד השותף ב-shopnfly. "מטרתנו היא לספק קניה "בלחיצה אחת" לכל לקוחות אל על."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: