אא

סאס מרחיבה פעילות: משיקה 9 קווים חדשים

חברת התעופה השבדית הודיעה על פתיחת היעדים החדשים במהלך 2015 לצד הגדלה משמעותית של כמות הטיסות בתוך סקנדינביה החל מהחורף הקרוב. סגן נשיא סאס, איבינד רוהלד: "מקפידים לחדש ולהציע לנוסעינו יעדים חדשים ואטרקטיביים לעסקים אך גם לחופשות"

| |

מרחיבה את פעילותה. חברת התעופה השבדית סאס (SAS) הודיעה לאחרונה על פתיחת תשעה קווים חדשים במהלך שנת 2015 והרחבת כמות תדירות הטיסות החל מעונת החורף הקרובה

הנוסעים מישראל יוכלו גם הם ליהנות מרוב הקווים החדשים ובעיקר מאלו היוצאים משדה התעופה בקופנהגן כמו לדוגמא הקו היומי החדש לאדינבורו בסקוטלנד וכן מהרחבת כמות הטיסות בתוך סקנדינביה אשר יאפשרו גישה מהירה, מגוונת ונוחה יותר לערים רבות בדנמרק, נורבגיה, שבדיה, פינלנד ואיסלנד.

בין הקווים החדשים ניתן יהיה למצוא טיסה ישירה בקווים קופנהאגן-אדינבורו, קופנהאגן-אנקרה, שטוקוהולם-בודפשט, שטוקוהולם-אנקרה, אוסלו-זלצבורג ועוד. כמו כן הרחבת כמות הטיסות בתוך סקנדינביה תכלול בין היתר את הקווים קופנהאגן-גטבורג (יגדל לשמונה טיסות ביום), אוסלו-ברגן (יגדל לשש עשרה טיסות ביום).

"סאס ממשיכה בתהליך בו התחלנו לפני שנתיים במסגרתו אנו מגדילים ומשפרים את מגוון היעדים והתדירויות שאנו מציעים ללקוחותינו", מבהיר סגן נשיא סאס, איבינד רוהלד, שהוסיף. "לסאס יש יותר יעדים ויותר טיסות מכל חברת תעופה אחרת בצפון אירופה. אנחנו מקפידים לחדש ולהציע לנוסעינו יעדים חדשים ואטרקטיביים לעסקים אך גם לחופשות".

סה"כ מדווחת סאס כי במהלך שנת 2013 השיקה 50 קווים חדשים

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: