אא

פרסום ראשון: גל פיטורים בלופטהנזה ישראל

כחלק ממגמה של לופטהנזה העולמית על ביצוע צעדי יעול, בסניף החברה בישראל צפויים לסיים את תפקידם כ-30% מעובדי החברה. תגובת החברה: "לאור הצרכים העסקיים של החברה מתוכננים שינויים ארגוניים, שלצערנו יבואו לידי ביטוי גם בצמצומים בכוח אדם". בחברה סירבו להתייחס למספר המדוייק של העובדים שיפוטרו

| |

גל פיטורים בלופטהנזה ישראל. חברת התעופה הגרמנית עושה בשנה האחרונה צעדי יעול וקיצוץ במשרות בסניפי החברה בעולם, שהגיעו גם לסניף הישראלי בתל אביב.

לפספורטנוז נודע כי מספר עובדים בלתי מבוטל (ע"פ הערכות לפחות כעשרה עובדים המהוים כ30% מעובדי החברה בסניף בישראל), יסיימו את תפקידם בחברה בחודשים הקרובים. בין העובדים, שעשויים לקבל הודעה על סיום תפקידם, נמצאים עובדים ותיקים שעובדים שנים רבות בסניף החברה.

כזכור, בשנים האחרונות קבוצת לופטהנזה רכשה את חברות התעופה אוסטריאן איירליינס וסוויס.

תגובת לופטהנזה לידיעה: "חברת התעופה לופטהנזה ממשיכה להשקיע מילארדי אירו ברכישת מטוסים חדישים וידידותיים לסביבה, אשר יופעלו בעתיד בפריסה גדולה בטיסות ליעדים בכל רחבי תבל.
מדובר בצבר הזמנות של יותר מ-270 מטוסים מכל הסוגים, ששווים למעלה מ-40 מילארד אירו – אחת מההשקעות הגדולות ביותר המבוצעת על-ידי חברה ציבורית אירופית.
מטרת הקבוצה היא להמשיך להציע ללקוחותיה מסביב לעולם ערך מוסף של מוצר איכותי, שירות פרמיום עם דגש על בטיחות וביטחון לכלל הנוסעים.
בד בבד, בשנים האחרונות עוברת החברה תהליך של שינוי ארגוני כלל-מערכתי, כדי להמשיך ולהתפתח ולעמוד באתגרים שמציב שוק התעופה הבינלאומי.
השינוי הארגוני כולל צמצומים ומיקור-חוץ של מחלקות שונות, דבר המקובל בענף התעופה הגלובלי, כדי להתמקד בליבת הפעילות של חברת התעופה.
בענף זה, הפועל באחת הסביבות העסקיות התחרותיות ביותר, נדרש ניוד הן של משימות והן של תפקידים בין עשרות, לעתים מאות, תחנות של החברה בעולם.
לאור הצרכים העסקיים של החברה מתוכננים שינויים ארגוניים, שלצערנו יבואו לידי ביטוי גם בצמצומים בכוח אדם.
לופטהנזה תעשה כל מאמץ לסייע לעובדים אשר לא יישתלבו בארגון החדש למצוא משרות חדשות."

לשאלת 'פספורטניוז' לגבי כמות העובדים שיפוטרו סירבו בחברה להתייחס למספר המדוייק.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: