אא

שני יעדים חדשים לאיזי ג'ט: רייקוויאק וספליט

חברת הלואו קוסט הבריטית ממשיכה להרחיב את אחיזתה בשוק התעופה האירופי עם השקת שני קווים חדשים מנמל התעופה בלפאסט שבצפון אירלנד לרייקיאוויק - איסלנד וספליט - קרואטיה. המחיר: החל מ-26.99 אירו לכיוון לאדם. "שבעי רצון נוכח ההמשך ההתרחבות ליעדים חדשים"

| |

איזי ג'ט לא עוצרת. חברת הלואו קוסט הבריטית שאת פעילותה מכירים הישראלים מטרמינל 1 בדרך למגוון יעדים ברחבי אירופה במחירים מוזלים, ממשיכה להתרחב גם ביתר חלקי היבשת. לאחרונה השיקה איזי ג'ט שני קווים חדשים מנמל התעופה בלפאסט שבצפון אירלנד לרייקיאוויק שבאיסלנד ולספליט בקרואטיה. 

על פי החברה הצפי במהלך עונת הקיץ 2015 צפויים להשתמש בשורות הקו כ-6000 נוסעים, בשעה שהמחיר ההתחלתי לכיוון יעמוד על 26.99 ליש"ט לאדם. מועד השקת הקו לרייקוויאק, אם תהיתם, יתרחש כבר בחודש הבא - 12 בדצמבר ואילו הקו לספליט ייפתח לנוסעים לקראת הקיץ הבא ב-26 במאי 2015.

וול האווי, מנהל הפיתוח העסקי של נמל התעופה בבלפאסט התייחס לשני הקווים החדשים של החברה מהשדה ואמר: "אנחנו שבעי רצון נוכח המשך ההתרחבות של איזי ג'ט גם לצפון אירלנד וחיבורה ליעדים חדשים, כדוגמת איסלנד וקרואטיה. באופן מסורתי יעדים בקרואטיה נחשבים מאוד פופולאריים בקרב נוסעים מצפון אירלנד ועל כן הקווים החדשים מהווים אבן דרך משמעותית עבורם".

האווי הוסיף לציין כי "ספליט הינו יעד יפהפה המשלב נופים, היסטוריה, פעילויות ואטרקציות וכן מוקדי דת מעניינים. יתר על כן הטיסות הישירות לשני היעדים יהיו היחידות מצפון אירלנד".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: