אא

אייר קנדה : תוצאות שיא לרבעון השלישי 2014

"אני שמח על הביצועים הפיננסיים הטובים ביותר שהיו לחברה בכל הרבעונים, ב-77 שנות קיומה, תוצאות אלה שברו את כל השיאים הקודמים של הכנסות נטו, רווח תפעולי ו-EBITDAR ", אמר נשיא אייר קנדה

| |

מסתבר שיש חברות תעופה לא מעטות שעדיין יודעות להרוויח כסף מפעילותן ולא מעט.

חברת התעופה אייר קנדה דיווחה על רווח נקי של 457 מיליון דולר קנדי, המהווה גידול של 92 מיליון דולר קנדי בהשוואה לרווח הנקי בתקופה המקבילה אשתקד שעמד על 365 מיליון דולר קנדי.

כמו כן, דיווחה על גידול של 123מיליון דולר קנדי ב-EBITDAR (רווח לפני ריבית, מיסים, פחת, הפחתות ודמי שכירות).

"אני שמח מאוד לדווח על הביצועים הפיננסיים הטובים ביותר שהיו לאייר קנדה בכל הרבעונים, ב-77 שנות קיומה של החברה. תוצאות אלה שברו את כל השיאים הקודמים של הכנסות נטו, רווח תפעולי ו-EBITDAR ", אמר קיילין רובינסקו, מנכ"ל ונשיא אייר קנדה.   רובינסקו המשיך  : "רווח תפעולי של 13.8% המהווה עלייה של 1.8 נקודות האחוז, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד מוכיח את יעילות האסטרטגיות בהן נקטה אייר קנדה ואשר מקנות לה ערך מוסף . הרוח הגבית ,ממנה נהנתה החברה, הייתה ירידת מחירי הדלק אשר ללא ספק היוו תרומה מבורכת לרווח הנקי. אנחנו נמשיך להתמקד בפעילויות להפחתת עלויות נוספות על מנת להשיג רווחיות בת-קיימא בסביבה תחרותית זו. בסיום דבריו אמר נשיא אייר קנדה : "אני רוצה להודות לעובדים שלנו על המסירות והמקצועיות שלהם. ההתמקדות שלהם בטיפול בלקוחות החברה, יחד עם מוצר עטור פרסים , מובילים למוצר אשר זוכה לפרסי הצטיינות בסקרים רבים. ההשקעה שלנו ברווחתם של העובדים ומחויבותנו כלפיהם קיבלה אף היא הכרה וזו השנה השנייה ברציפות בה אייר קנדה נמנית בין 100 מקומות העבודה המועדפים בקנדה. בנוסף, אייר קנדה קיבלה אות הוקרה בקטגוריית התחבורה ,על היותה מקום העבודה הבטיחותי ביותר. פרסים ואותות הצטיינות אלה, מהווים הכרה בהישגים יוצאים מן הכלל של החברה ". סיכם רובינסקו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: