אא

טייסי אל על קורקעו - וועד הטייסים זועם

בעקבות החלטת רת"א ביום חמישי לקרקע 23 מטייסי החברה, זועמים בוועד הטייסים של אל על על הנהלת החברה. יו"ר הוועד, ניר צוק במתקפה נגד דוד מימון: "מנכ"ל החברה בחר לזנוח את הטייסים המנוסים ביותר כשלנגד עיניו עומד רווח כלכלי פסול". אל על בתגובה: "

| |

מעמיק המשבר בין וועד הטייסים להנהלת אל על. בוועד זועמים על ההנהלה בעקבות אירוע שהתרחש ביום חמישי האחרון במסגרתו קורקעו 23 מטייסי החברה בהוראת רשות התעופה האזרחית (רת"א)

בוועד מציינים כי מדובר בהחלטה ששוללת מציבור הטייסים הישראליים זכויות בסיסיות לחופש העיסוק, שהוענקו לכל אזרח על פי חוקי המדינה. במקביל טוענים הטייסים לחוסר אמפתיה ורגישות מצד המנכ"ל, דוד מימון, שלדבריהם איים כי הוא זה שלא יהסס להעמיד טיסות לחברה במידה ויהיה קושי לאיישן".

יו"ר וועד הטייסים באל על, הקברניט ניר צוק, התייחס לקרע בין שני המחנות ולאכזבה בעקבות ההחלטה לקרקע את הטייסים ואמר: "מנכ"ל החברה החדש בחר לזנוח את הטייסים המנוסים ביותר כשלנגד עיניו עומד רווח כלכלי פסול הנובע מהחלטה אומללה. הניסיונות לגבש עם הנהלת החברה את התנאים להמשך העסקת הטייסים הוותיקים שקורקעו, לא הבשילו. ההנהלה בחרה להתעלם מפרק הקרקוע שבהסכם העבודה".

עוד ציין צוק כי "נציג ההסתדרות הציע להנהלה פתרון זמני, לשנתיים הקרובות. הפתרון שמקורו הכספי בזכויות אותן צברו הטייסים במשך עשרות שנים, נדחה על ידי ההנהלה. ההנהלה גם דחתה את הצעתו להכריז על המצב כקרקוע זמני, ללא פגיעה בזכויותיהם המשפטיות".

בוועד מתריעים כי יגישו בימים הקרובים עתירה לבית הדין כנגד הנהלת החברה בטענה להתעלמות ממחויבותה ההסכמית, זאת בשיתוף עם נציגי ההסתדרות. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: