אא

עכשיו זה רשמי: אליטליה יוצאת לדרך חדשה

האיחוד האירופי אישר את המיזוג בין חברת איתיחאד איירוויס לאליטליה. מנכ"ל אליטליה, גבריאל דל טורצ'יו: "בשורה מצוינת עבורה חברה שתאפשר יציבות פיננסית ובסיס צמיחה לטווח ארוך"

| |

בשעה טובה ומוצלחת. חברת התעופה האיטלקית "אליטליה" זכתה לבשורות חיוביות במיוחד עם פתיחת השבוע. המאורע: הסרת המגבלות מטעם האיחוד האירופי על הליך המיזוג עם חברת "איתיחאד איירוויס", שתהפוך מעתה לשותפת קבע בחברה.

נשיא ומנכ"ל איתיחאד איירווייס, ג'יימס הוגן, התייחס לאישור האיחוד האירופי בשביעות רצון וסיפר כי "אנחנו שמחים על ההחלטה. כעת פנינו קדימה אל עבר תהליך ההתקדמות במטרה שיוביל לתפוקה מיטבית ובמטרה להוכיח את יעילות העסקה עם אליטליה".

עוד הוסיף לציין הוגן: "ההשקעה באליטליה תהיה מועילה לא רק לשתי חברות התעופה, אלא תהיה בעלת השפעה גדולה וחשובה הרבה יותר, היא תאפשר היצע ומגוון רחב יותר של יעדים ונסיעות הן עבור אנשי עסקים והן עבור תיירות פנאי בתוך איטליה ומחוצה לה".

גם באליטליה התקשו להסתיר את החיוכים. גבריאל דל טורצ'יו, מנכ"ל החברה סיפר: "מדובר בבשורה מצוינת עבור אליטליה שתאפשר יציבות פיננסית ובסיס לטווח ארוך לצמיחה עבור אליטליה. ההחלטה של האיחוד האירופי מוכיחה את האמון העצום שרוחשים כלפינו כשחקנית מרכזית בתעשיית הנסיעות והתיירות באיטליה".

כזכור, בחודש יוני האחרון פירסמנו ב-''פספורטניוז'' בדבר רכישת 49 אחוזי שליטה על ידי החברה מהמפרץ הפרסי (https://passportnews.co.il/Article.aspx?ID=8954), אשר בפועל סייעו לה להימנע מפשיטת רגל ופיטורים המוניים של אלפי עובדים. 


אליטליה. יוצאת לדרך חדשה בשיתוף איתיחאד איירוויס

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: