אא

שביתת פתע באל על - 3 טיסות נדחו לבוקר

מחריף המאבק בין טייסי החברה להנהלה, החברה פנתה לבית הדין לעבודה בבקשה לחייב את נציגות העובדים להפסיק את העיצומים, דובר אל על:״ שביתה פראית במטרה ללחוץ על ההנהלה לקבל את דרישותיהם ״

| |

שביתת פתע  באל על של הטייסים.

חברת אל על הודיעה כי שלוש מטיסותיה שהיו מיועדות להתקיים הערב ידחו למחר בבוקר זאת עקב שביתת פתע שפתחו טייסי החברה לטענת החברה.

בתגובה , אל על פנתה הערב לבית הדין לעבודה בבקשה להורות לנציגות העובדים בחברה להפסיק את העיצומים והשיבושים הבלתי חוקיים״ לטענת הנהלת החברה, בהם נוקטים טייסי החברה.

דובר אל על מסר הערב כי :״לצערנו ציבור הטייסים באל על פתח בשביתה פראית, לא חוקית במטרה ללחוץ על הנהלת החברה לקבל את כל דרישותיהם. האיום אכן מומש הערב (ב') ועקב אי זמינות של אנשי צוות אויר, וחוסר היענות מצדם לפניות החברה לבצע טיסות, נאלצת החברה לדחות בשלב זה 3 טיסות מהלילה למחר בבוקר: טיסה 075 להונג קונג טיסה 027 לניוארק טיסה 001 לניו יורק בפנייה דחופה לבית הדין, הודיעה אל על כי שלוש טיסות החברה אשר אמורות להמריא בשעות הלילה אינן מאוישות על ידי טייסים עקב אי זמינות של טייסים וחוסר היענות מצדם לפניות החברה לבצע טיסות ולפיכך בוטלו. אל על שלחה הודעות, טלפונים ואפילו מוניות עם מברקים בכדי לאתר טייסים פנויים לביצוע הטיסות אך ללא הצלחה. חוסר ההיענות נראה כעיצומים מאורגנים ובלתי חוקיים, זאת מבלי שהוכרז סכסוך עבודה כחוק. לאחרונה, התבטאו נציגי הטייסים בנציגות העובדים כי תהיה פגיעה כלכלית בחברה באם החברה לא תענה לכל דרישותיהם בנוגע להגבלת אפשרות טייסים מעל גיל 65 לבצע טיסות, כפי שנקבע לאחרונה על ארגון התעופה האזרחית הבינלאומית ICAO ואומץ על ידי רשות התעופה האזרחית. לפיכך, לא נותרה לחברת אל על ברירה אלא לפנות הערב לבית הדין לעבודה על מנת להפסיק את העיצומים הבלתי חוקיים ולמנוע פגיעה בחברה ובנוסעיה. הנהלת החברה עושה מאמצים למצוא פתרון הולם לבעיה שנכפתה עליה״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: