אא

איזי ג'ט מציגה: רווחי שיא וגידול בתפוסת המושבים

חברת הלואו קוסט הבריטית פירסמה היום דו"ח תוצאות עסקיות לשנת שהסתיימה בסוף חודש ספטמבר האחרון. בין הנתונים הבולטים: חציית רף 71 מיליון המושבים וגידול של למעלה מ-6 אחוזים בהכנסות. מנכ"ל החברה, קרולין מקול: "הצגנו השנה ביצועים מעולים"

| |

חברת התעופה הבריטית איזי ג'ט ממשיכה לנסוק מעלה. הנהלת החברה פירסמה היום (שלישי) את תוצאות הנתונים העסקיים של השנה החולפת שהסתיימה בסוף חודש ספטמבר החולף. 

על פי הנתונים רשמה החברה גידול בשיעור 6.3% בסך ההכנסות וכן בתפוסת המושבים שעלתה ב-5.1% ל-71.5 מיליון מושבים בשנה שעברה. מקדם התפוסה (load factor) עלה ב-1.3% ל-90.6% וכמות הנוסעים עלתה אף היא משמעותית ב-6.6% ל-64.8 מיליון בני אדם סה"כ.

מנכ"ל חברת הלואו קוסט הבריטית, קרולין מקול, התייחסה לתוצאות החיוביות ואמרה: "איזי ג'ט ממשיכה ליישם את האסטרטגיה שלה ומציגה ביצועים מעולים, המניבים רווחי שיא זו השנה הרביעית ברציפות. אנו גם מציעים להגדיל את שיעור הרווחים לאחר מס המשולמים בדיבינדנדים, משליש ל-40%, המשקפים את ביטחוננו בעתידה של איזי ג'ט".

עוד הוסיפה מקול לציין את מצבת העובדים לה היא רוחשת כבוד והערכה רבה. "אני רוצה להודות לכל עובדינו, אשר עמלו כל כך קשה על מנת להביא לגידול בר קיימא בפעילות העסקית של החברה ולהניב רווחים לבעלי המניות שלנו".

 



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: