שיתוף הפעולה בין אל על לעידן רייכל עולה לאוויר
חיים רומנו, מנכ"ל אל על ועידן רייכל, השיקו את הקמפיין החדש של אל על, המלווה בשיר "הביתה הלוך חזור", מתוך האלבום החדש של "הפרוייקט של עידן רייכל". את השיר מבצעת כברה קסאי, בביצוע מקורי שנעשה במיוחד עבור הקמפיין.
Shutterstock
שיתוף הפעולה בקמפיין בנוכחי הוא חלק ממהלך רחב יותר של חיבור בין אל על לבין עידן רייכל, עליו הוכרז בחודש ינואר. במסגרת שיתוף הפעולה מושמע האלבום החדש של עידן רייכל בערוצי השמע בטיסות אל על וכן משודרת בערוצי הבידור הופעתו האחרונה של הפרוייקט.
חיים רומנו אמר, כי "הקמפיין הוא המשך למהלך האסטרטגי במסגרתו הציגה אל על מחירון חדש לחורף 2009 ובו נראים יעדי אל על השונים והמחירים החדשים בהם ניתן להגיע אליהם. סיפור חייה האישי של כברה ומסע עלייתה לארץ, הבא לידי ביטוי במסגרת הפרוייקט, מתחבר לערכים השורשיים של אל על ועל כן הבחירה בה בתור הזמרת אשר תוביל את הקמפיין היתה עבורנו בחירה טבעית".
הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון ועלותו נאמדת בכ- 300 אלף דולר. הקמפיין ישודר בערוצי הטלוויזיה המסחריים וילווה במודעות בעיתונים, בפרסום באתרי האינטרנט ודיוור ישיר לחברי מועדון הנוסע המתמיד.
חיים רומנו אמר, כי "הקמפיין הוא המשך למהלך האסטרטגי במסגרתו הציגה אל על מחירון חדש לחורף 2009 ובו נראים יעדי אל על השונים והמחירים החדשים בהם ניתן להגיע אליהם. סיפור חייה האישי של כברה ומסע עלייתה לארץ, הבא לידי ביטוי במסגרת הפרוייקט, מתחבר לערכים השורשיים של אל על ועל כן הבחירה בה בתור הזמרת אשר תוביל את הקמפיין היתה עבורנו בחירה טבעית".
הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון ועלותו נאמדת בכ- 300 אלף דולר. הקמפיין ישודר בערוצי הטלוויזיה המסחריים וילווה במודעות בעיתונים, בפרסום באתרי האינטרנט ודיוור ישיר לחברי מועדון הנוסע המתמיד.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}