אא

אג'יאן מתרחבת: תפתח קווים ל-16 יעדים חדשים

ההתרחבות מעידה לא רק על הצלחה של אג'יאן בקווים הקיימים שלה, אלא גם עם התאוששות כללית בכלכלה היוונית אחרי משבר האשראי הקשה שעברה.

| |

חברת התעופה היוונית אג'יאן אירליינס הודיעה על התרחבות משמעותית בשנה הבאה, כשהיא תפתח 16 יעדים חדשים לסך של 10 מדינות שעד כה לא שורתו על ידי החברה היוונית, שהתאחדה השנה עם אולימפיק ויצרה את חברת התעופה הגדולה ביותר ביוון.

ההתרחבות מעידה לא רק על הצלחה של אג'יאן בקווים הקיימים שלה, אלא גם עם התאוששות כללית בכלכלה היוונית אחרי משבר האשראי הקשה שעברה. בסך הכל, בשנת 2015 יתווספו למצבת החברה שני מיליון מקומות חדשים במטוסיה, שיצטרפו לסך של 15 מיליון מושבים שיוצעו למכירה במהלך השנה. החברה תתרחב עוד, לסך של 56 מטוסים.

10 מדינות חדשות יצטרפו לרשימת היעדים של אג'יאן: הולנד, מלטה, כווית, פינלנד, ערב הסעודית, אסטוניה, נורווגיה, אירן, ארמניה וקרואטיה. 16 היעדים החדשים שנפתחו הם מיוון לטולוז, הלסינקי, דואביל (בצרפת), מץ, נאפולי, פיזה, מלטה, אמסטרדם, כווית, פאפוס, ריאד, טאלין, אוסלו, טהראן, דוברובניק וירוואן. היעדים לא יופעלו רק מאתונה, אלא חלקם יפעלו גם מבסיסים אחרים של החברה – הרקליון, סלוניקי ורודוס. במקביל, תגבר התדירות במספר יעדים פנימיים מאתונה – לנקסוס, מילוס ופארוס.

הגידול באג'יאן מגיע לאחר גידול הדרגתי בתיירות הנכנסת ליוון, עם ההתאוששות מהמשבר, סיום התחרות עם אולימפיק בעקבות האיחוד וקבלה של מטוסי A320NEO חדשים שמאפשרים לפתוח את הקווים הללו. לאג'יאן קו מצליח לנתב"ג, והקווים החדשים יאפשרו לאג'יאן למכור לישראלים טיסות המשך לכל היעדים החדשים במסגרת ברית סטאר בה היא חברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: