אא

לא עומדת בזמנים: אל על בצמרת רשימת חברות התעופה המאחרות בעולם

מגזין האונליין "סקיפט" העוסק בתחום התעופה מפרסם את נתוני חודש אוקטובר בתעופה העולמית. בין הקריטריונים שנמדדו, כדוגמת מספר סלוטים והיקף מחירים, ניתן למצוא גם את קטגוריית העמידה בזמנים בה מופיעה התייחסות לא מחמיאה לחברת אל על

| |

מגזין האונליין האמריקני "סקיפט" המסקר את ענף התעופה העולמי פירסם אתמול (רביעי) דו"ח נתונים המורכב ממספר קריטריוני בחירה המדרגים את חברות התעופה המובילות והגרועות בעולם באמצעות מספר קטגוריות.

אחת הקטגוריות המעניינות בכתבה שפירסם האתר המתייחסת לחברת התעופה הישראלית "אל על" מצביעה על עיכובים ואיחורים משמעותיים מצד החברה בחודש אוקטובר האחרון בכל הקשור לעמידה בזמני הטיסות ובמשך זמן ההמתנה בשדות התעופה לטיסותיה. כך עולה מן הנתונים שמפרסם האתר כי אל על מדורגת במקום השלישי ברשימת "חברות התעופה המאחרות" עם זמן עיכוב ממוצע של 39.4 דקות, כשלפניה ברשימה הלא מחמיאה נמצאות רק החברות "פקיסטאן אירליינס" ו-"אייר אינדיה".

עוד ברשימת החברות שלא עומדות בזמנים ניתן למצוא ביבשת צפון אמריקה את "אמריקן איירליינס" עם זמן עיכוב ממוצע בחישוב השנתי של 58.31 בטיסותיה, כאשר רק 74.34% מהטיסות הגיעו בזמן.

מנגד מדווח "סקיפט" גם על מספר חברות תעופה שאכן עומדות בזמנים, לפחות ברוב המקרים, ביניהן אייר בלטיק עם ממוצע של 95.26% של טיסות שיצאו בזמן ועיכוב של 32.6 דקות וכן את חברת ג'רמן ווינגס עם ממוצע טיסות שיצאו בזמן של 93.32% ועיכוב של 32.7 דקות.


אל על. עיכוב ממוצע של קרוב ל-40 דקות בשדה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: