אא

רומנו: "קו הטיסה הישיר בין ברזיל לישראל ייצור גשר ישיר עבור עשרות מיליוני תיירים"

שרת התיירות, רוחמה אברהם בלילא ומנכ"ל אל על, חיים רומנו, אירחו היום [יום ד'] עיתונאים מדרום אמריקה בביתן משרד התיירות הישראלי ב- Fitur, יריד התיירות הנערך במדריד. מטרת המפגש, לעודד תיירות מדרום אמריקה לישראל.

Shutterstock Shutterstock
חיים רומנו הודיע כי אל על נערכת להציע מגוון עשיר של טיולים לתיירים ממדינות אמריקה הלטינית. בין השאר, טיולי צליינות הכוללים מסע בעקבות חייו של ישו - ביקורים בכנסיית הבשורה בנצרת, כנסיית המולד בבית לחם, כנסיית הקבר בירושלים, טקס טבילה בנהר הירדן, ביקורים באתרי נצרות בגליל ועוד. כמו כן תציע אל על מגוון מסלולים הכוללים בנוסף לישראל גם ביקורים באתרי תיירות מרהיבים במדינות השכנות, כמו הפירמידות במצרים ופטרה בירדן. באמצעות טיסות אזוריות מישראל יוכלו התיירים לשלב גם ביקור במדינות כמו טורקיה, יוון ואפילו לשלב במסע צלייני ביקור בקריית הוותיקן שברומא.

חיים רומנו: "השקת קו הטיסות הסדיר הישיר הראשון בהיסטוריה בין אמריקה הלטינית למדינת ישראל הוא אירוע היסטורי עבור חברת אל על, עבור מדינת ישראל, מדינות המזרח התיכון ומדינות אמריקה הלטינית. באמצעות קו הטיסות הישיר אנו עומדים לבנות גשר ישיר בין אמריקה הלטינית לארץ הקודש, גם עבור עשרות מיליוני צליינים שעד היום לא זכו לבקר במקומות בהם התהלך ופעל ישו ובהם נולדה הנצרות. אנו בונים גם גשר ישיר בין מאות אלפי היהודים המתגוררים באמריקה הלטינית לבין קרובי משפחתם ואוצרות תרבותם בישראל ויוצרים קשר ישיר בינם לבין אתרים במזרח התיכון ובאגן הים התיכון."

חיים רומנו הודה למשרד התיירות הישראלי, לרשויות התעופה ולשותפים העסקיים בברזיל ובאמריקה הלטינית על הסיוע בהקמת קו הטיסות ובארגון שפע ההזדמנויות החדשות העומדות כעת בפני התיירות הנכנסת לארץ מאמריקה הלטינית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: