אא

"זו הפעם הראשונה מאז מלחמת לבנון השנייה בה אל על מציגה ירידה כה משמעותית ברווח ברבעון השלישי"

דוד מימון הגיב לפרסום הדו"ח הרבעון השלישי של השנה, לפיו הרווח הסתכם ב- 10.1 מיליון דולר לעומת 57.9 מ' ד' ברבעון המקביל - ירידה של כ- 82%: "תוצאות הרבעון השלישי משקפות את השפעת 'צוק איתן', שגרם פגיעה משמעותית בהכנסות"

|| ||

בעקבות פרסום הדוחות הכספיים של אל על לרבעון השלישי של השנה, שהראו צמצום משמעותי של הרווח ברבעון אמר מנכ"ל אל על, דוד מימון: "תוצאות הרבעון השלישי משקפות את השפעת 'צוק איתן', שגרם פגיעה משמעותית בהכנסות שבעקבותיה ביקשה אל על סיוע ממשלתי. זו הפעם הראשונה מאז מלחמת לבנון השנייה ב- 2006 בה אל על מציגה ירידה כה משמעותית ברווח ברבעון השלישי שנחשב מסורתית לרבעון החזק ביותר. בנוסף, התאפיין הרבעון בשחיקת מחירים שהביאה לירידה בהכנסות מנוסעים"

מימון הוסיף: "לצד אלו, יש לנו הישגים שיווקיים משמעותיים: מספר חברי מועדון הנוסע המתמיד בארץ ובעולם גדל ל- 1.4 מיליון חברים, בין היתר בזכות השקת כרטיסי האשראי FLYCARD ו- FLYCARD premium אליהם הצטרפו יותר מ- 40 אלף לקוחות בתוך כמה שבועות. בנוסף, במסגרת ההתחדשות והרחבת רשת נתיבי החברה הודענו ברבעון הרביעי על פתיחת קו ישיר חדש של אל על לבוסטון ועל הסכם לשיתוף פעולה חדש (קוד שייר) שנחתם עם חב' התעופה האמריקאית JetBlue, שיאפשר ללקוחותינו לטוס למגוון יעדים רחב בארה"ב בזמינות גבוהה ובחיבוריות נוחה".

בהתייחסו למערכת יחסי העבודה ציין מימון: "לפני מספר ימים פתחו הטייסים בשביתה פראית בשל הנחיית רשות התעופה האזרחית לפיה טייסים לא יוכלו לטוס אחרי גיל 65. עיצומי הטייסים פגעו במאות נוסעים, בעיקר בתקופה רגישה זו. אני קורא לראשי הוועד לנהל מו"מ עם הנהלת החברה ללא פגיעה בנוסעיה".

דגנית פלטי, סמנכ"ל הכספים של אל על: "תוצאות הרבעון השלישי הושפעו ממבצע צוק איתן אשר היה הגורם המרכזי לירידה המשמעותית ברווחיות החברה.

יחד עם זאת, תזרים המזומנים שנבע לחברה מפעילות שוטפת בתשעת החודשים הראשונים של השנה שהסתכם בכ- 148 מיליון דולר מאפשר לחברה להמשיך בתוכנית ההצטיידות ולעמוד במחויבויות הפיננסיות שלה.

ברבעון המדווח השקענו סכום של כ- 66 מיליון דולר ברובו ברכישת מטוס נוסף מדגם 737-900 ופרענו התחייבויות פיננסיות בסך של כ- 48.3 מיליון דולר.

קיבלנו הלוואות בסך של כ-75.4 מיליון דולר למימון המטוס החדש ותשלום מקדמות עבור מטוסים נוספים מאותו דגם שאמורים להתקבל בשנת 2015 ובשנת 2016."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהאל עלדוד מימון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: