אא

קו טיסות חדש לישראייר: בוקרשט

חברת התעופה הודיעה על עיבוי קו הטיסות לקראת עונת החורף הקרובה לבירת רומניה בתדירות של 2 טיסות שבועיות. סמנכ"ל השיווק והמכירות בישראייר, גיל סתיו: "שנת 2015 היא שנת מפנה בענף לטיסות וחבילות נופש לחו"ל. צופים ביקושים גבוהים ליעדים כמו סופיה ובוקרשט"

|| ||

קבוצת ישראייר מרחיבה פעילותה. חברת התעופה הישראלית הודיעה היום (שלישי) על עיבוי טיסותיה לקראת עונת החורף 2015 עם הוספת קו טיסות ישיר נוסף מישראל לבוקרשט, בירת רומניה, המצטרפת לקו הטיסות שהתווסף לאחרונה על ידי החברה גם לסופיה, בולגריה.

הטיסות בקו יפעלו בתדירות של פעמיים בשבוע (ראשון וחמישי) וייצאו מנתב"ג בשעות הבוקר במטוסי איירבוס. טיסת הבכורה ליעד תמריא מישראל ב-4 בדצמבר הקרוב. משך הטיסה הצפוי: 2:25 שעות. ומה המחיר? 259 דולר לאדם כולל מיסים, כך לפי החברה.

גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר התייחס להשקת הקו החדש ומסר: "שנת 2015 היא שנת מפנה בענף לטיסות וחבילות נופש לחו"ל. יותר ויותר אנשים יבחרו לבלות בחו"ל במיוחד לאור העובדה שחלק ניכר מהם לא יצא השנה לחופשה בשל מבצע "צוק איתן".

אנו רואים כי מחד ישנה ירידה במחירים בחבילות נופש ליעדים כולל אירופה הקלאסית ומצד שני הטבות אותם מקבלים לקוחות כגון אינטרנט בחינם או בביטוח נסיעות, ולכן אנו צופים ביקושים  לנסיעות לחו"ל גם בעונות החורף קרי, בחודשים דצמבר-פברואר".

עוד הוסיף סתיו: "ישנם ביקושים ליעדים שהתייר הישראלי כמעט ולא נחשף אליהם עד כה כמו לסופיה ובוקרשט, כיוון שהמחירים ליעדים אלו יחסית נמוכים והתמורה גבוהה. אלו מחירים שלא הכרנו". 


ישראייר. מעבה את לוח טיסותיה עם קו ישיר חדש. צילום: מוני שפיר

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: