אא

״לא יודע מה הסיבה שאל על לא קונה מטוסי איירבאס״

בראיון בלעדי וראשון לתקשורת הישראלית, מספר אנדרו גורדון, מנהל אסטרטגיית שיווק ומחקר באיירבאס, על הסופר- ג'מבו A380, על הצפוי בעולם התעופה, על הסיכוי שאל על תרכוש איירבאס ועל התעופה הישראלית

| |

המכירות צולעות – אבל באיירבאס בטוחים בהצלחתו של הסופר- ג'מבו, A380, ואומרים כי בטולוז משוכנעים ש-324 המטוסים שהוזמנו הם לא רשימה סופית ועוד מטוסים יוזמנו בעתיד.

בראיון בלעדי וראשון לתקשורת הישראלית, אומר אנדרו גורדון, מנהל אסטרטגיית שיווק ומחקר באירבאס שהגיע לישראל להשתתף בכנס התעופה האזרחית השנתי של מכון פישר למחקר אסטרטגי. גורדון היה מעורב בפיתוח ה-A380, מטוס הנוסעים הגדול בעולם שנכנס לשירות ב-2007.

"אני חושב שהמציאות היא שכולם יודעים שהרשתות גדלות בצורות שונות, יש כל הזמן קווים חדשים ואפשרויות חדשות ואבל גם הקווים החדשים הם חלק מהרשתות כמו שהם היו לפני 20 שנה, קווים פופולאריים ועמוסים שתמיד יהיה להם ביקוש שיצדיק את השימוש במטוס. אנחנו רואים את המגה ערים כמו לונדון, ניו יורק לוס אנג'לס ככאלה שימשיכו לגדול, כלומר יצריכו מטוסים גדולים מאוד. הנקודות האלה ימשיכו לגדול. נכון שיש אפשרויות חדשות, אבל לא כל תעבורה גדלה מספיק בשביל להחזיק קו. נגיד אם אני ארצה לטוס מהבית בטולוז לבויזי שבארה"ב, לעולם לא יהיה מטוס שיצדיק הפעלה ישירה של קו כזה, צריך לטוס דרך האב, נמל עיקרי", אמר היום.

"ההצלחה של ה-A380 לעומת הכישלון היחסי של הדגם החדש של ה-747 מדברת בעד עצמה. אנחנו רואים ביקוש למטוסים בגודל הזה".  

על השאלה האם הוא חוזה שמתישהו אל על, שכל הצי שלה מורכב ממטוסי בואינג מאז שנות ה-60, תקנה בעתיד הקרוב מטוסי אירבאס הוא אמר: "החברות בישראל צריכות להחליט בעצמן. יש לנו טווח מוצרים נהדר בכל הגדלים ולכל הטווחים. אני לא יודע מה הסיבה שאל על לא קונה מטוסים כי הביקוש גדל, יש ביקוש למטוסים שלנו בכל העולם ואני מקווה שנמכור בקרוב מטוסים רחבים כאן". "יש ל-A380 גמישות תפעולית אדירה, הממוצע של הנוסעים קרוב ל-500, חברות התעופה החליטו באמצעותו לשדרג את המחלקות שלהן וזו זכותן". על המצב התעופתי בישראל שאחרי צוק איתן הביע גורדון אופטימיות: "ההיסטוריה מוכיחה שבישראל השוק מתאושש מהר. בקרוב אנשים יטוסו יותר, אני בטוח בכך".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: