אא

השביתה בלופטהנזה נמשכת: ביטולי טיסות נוספות לפרנקפורט ומינכן

מחאת ועד טייסי חברת התעופה הגרמנית ממשיכה להשפיע גם על השוק הישראלי. סה"כ בוטלו 10 טיסות לנתב"ג וממנו במהלך השביתה. בחברה מציינים כי מחר (רביעי) משעות אחר הצהריים תחזור הפעילות התעופתית לשגרה. "פועלים לצמצם את הפגיעה בציבור הלקוחות במהלך השביתה"

| |

זה לא כל כך נעים לראות טיסה מבוטלת. השביתה בחברת לופטהנזה הגרמנית נכנסת היום (שלישי) ליומה השני וממשיכה לגרום לביטולים ושיבושים קשים בפעילות התעופתית ברחבי העולם, כולל ישראל. בדוברות החברה הודיעו היום על 5 טיסות מבוטלות בקווים ת"א-פרנקפורט ות"א-מינכן, זאת בהמשך למחאת ועד הטייסים של לופטהנזה.

בלופטהנזה מציינים כי 50 אחוז מכל טיסות החברה פעלו אתמול (שני) כסדרן, אולם במקביל נמסר על לא פחות מ-1300 טיסות שבוטלו בעקבותיה (10 מתוכם כאמור בקווים לישראל וממנה). "צוותי לופטהנזה בארץ ובעולם פועלים לצמצם את הפגיעה בציבור הלקוחות במהלך השביתה", מסר דובר החברה בישראל, טל מושכל.

ומה באשר לנוסעים המאוכזבים? בלופטהנזה ישראל מבהירים כי "הנוסעים מועברים לטיסות של חברות בת וכן לטיסות לופטהנזה שיפעלו כסדרן לאחר סיום השביתה. כמו כן מועברים הנוסעים הללו לטיסות של חברות אחרות".

כידוע, הסיבה להשבתה מקורה בהיעדר הסכמה באשר להסכמי הפרישה מרצון של טייסי לופטהנזה ולחילוקי דעות בין ועד הטייסים להנהלת החברה. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: