אא

למרות 'צוק איתן' והחגים: ישראייר רשמה רווח נקי של 4.6 מיליון דולר ברבעון השלישי

זאת בהשוואה לרווח של כ-6.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. 'צוק איתן' פגע ברווח התפעולי של החברה בכ-3 מיליון דולר

| |

למרות מבצע 'צוק איתן' ועיתוי חגי תשרי, חברת ישראייר הצליחה לרשום רווח נקי של כ-4.6 מיליון דולר ברבעון השלישי של השנה. זאת לעומת רווח נקי של כ-6.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

מבצע 'צוק איתן' פגע בתהליך השיפור המתמשך של החברה, שנמשך 10 רבעונים ברציפות, והרווח התפעולי של החברה נשחק בכ-3 מיליון דולר בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. אולם, שורה של צעדים שהחברה ביצעה, בהם: חכירת מטוס שלישי בתקופת הפיק, הקטנה מתמדת של הוצאות התפעול וירידה חדה מאד בהוצאות המימון, מיתנו את הפגיעה בשורת הרווח, ובסך הכל החברה סיימה את תשעת החודשים הראשונים בהפסד כולל של כ-2 מיליון דולר בלבד.

מחזורי המכירות של החברה נשחקו בכ-15 מיליון דולר ברבעון השלישי והרווח התפעולי נשחק בכ-33%.

אורי סירקיס, מנכ"ל אי.די.בי תיירות, הסביר כי "מעבר לירידה בביקושים בתקופת המבצע, נאלצה החברה להתמודד עם שורה של אתגרים תפעוליים, בהם הארכת נתיבי טיסה, דילוג מטוסים משדה דב לנתב"ג, גיוס של כמחצית מהטייסים בצי הפנים והתמודדות עם מלאי חדרים, אותו נערכה החברה למכור בעונת השיא". סירקיס הוסיף עוד כי "ברם, הגמישות התפעולית של החברה, הירידה החדה שנרשמה ברבעונים הקודמים בהוצאות התפעול, אך יותר מהכל התגייסותם הטוטאלית של עובדי החברה למלחמה על הבית אפשרו לחברה לסיים הרבעון בתוצאה טובה ומשביעת רצון".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: