אא

לופטהנזה : "שנת 2015 תהיה שנת איכות מחלקות היוקרה שלנו"

קבוצת לופטהנזה מפרסמת את תוכניות הקבוצה לשנה הבאה: מחד, שיפור ושדרוג מחלקות היוקרה, ומאידך התמודדות עם חברות הלואו קוסט עם תגבור והפניית משאבים לטובת חברות הבת 'ג'רמנווינגס' ו'אירוווינגס

| |

אופטימיות באוויר.

מועצת המנהלים של קבוצת לופטהנזה ערכה  מפגש במטה החברה בפרנקפורט, בו גיבשה תוכנית פעולה לשנה הבאה, תוך חשיבה לעתיד הרחוק יותר.

ההחלטה המרכזית של מועצת המנהלים היא השלמת חידוש מחלקות היוקרה במטוסי לופטהנזה בשנה הקרובה. ברבעון הראשון של 2015 תושלם התקנת המחלקה הראשונה במטוסים ארוכי הטווח של החברה, ברבעון השני תושלם התקנת מחלקת העסקים החדשה וברבעון השלישי תושלם התקנת מחלקת 'אקונומי פרימיום' במטוסים לטיסות בינלאומיות של החברה. כל המטוסים החדשים, שתקלוט החברה בשנה הקרובה – 2 איירבוס 380, 4 בואינג 747-8 ו-10 איירבוס 320 - יהיו מצוידים מראש במחלקות היוקרה החדשות.

"שנת 2015 תהיה שנת איכות מחלקות היוקרה שלנו", אמר קרסטן שפוהר, יו"ר ומנכ"ל לופטהנזה. "בכל מחלקה הנוסעים יחוו את השירות האיכותי שלנו".

כמו כן, נוכח התחרות הגוברת מצד חברות הלואו קוסט החליטה מועצת המנהלים לתגבר את פעילות חברות הבת של לופטהנזה, 'ג'רמנווינגס' ו'אירוווינגס', שיציעו מוצרים איכותיים במחירים תחרותיים של לואו קוסט החל מסוף 2015, קודם כל בתוך אירופה ובהמשך גם בטיסות ארוכות טווח. לצורך כך אישרה מועצת המנהלים חכירת 7 מטוסי איירבוס 320, שישמשו את 'אירוווינגס' החדשה. עד מארס 2017 יהיו בצי של 'אירוווינגס' 23 מטוסי איירבוס 320, שיחליפו את מטוסי הבומברדיר, שברשותה היום. בתוכנית גם לפתח את 'אירוווינגס' לחברת לואו קוסט לטווחים ארוכים, וזאת במטוסי איירבוס 330, ולצורך כך חתמה לופטהנזה על הסכם הבנות עם חברת 'סאן אקספרס', חברה בבעלות משותפת של לופטהנזה וטורקיש איירליינס, שבסיסה באנטליה, והיא אמורה להיות שותפה במיזם החל מסוף 2015 עם טיסה ראשונה לפלורידה. בתוכנית העתידית תצויד 'אירוווינגס' ב-7 מטוסי איירבוס 330 להפעלת טיסות ארוכות טווח.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: