אא

סאן דור מציגה: לוח טיסות אביב וקיץ

חברת הבת של אל על הודיעה על הפעלת טיסות ליעדי נופש כמו ניס ונאפולי. מנכ"ל סאן דור, מיקי שטרסבורגר: "שמחים להכריז על יעדינו החדשים באירופה וכן על הגדלת התדירויות בנתיב הקיים לליסבון". הטיסות יופעלו החל ממארס 2015

| |

לוח טיסות חדש לסאן דור. רגע לפני ש-2015 יוצאת לדרך הודיעה הבוקר (ראשון) חברת הבת של אל על על לוח טיסות עונות האביב והקיץ שלה שיחל לפעול ב-29 במארס הקרוב. בין היעדים החדשים שתפעיל החברה ניתן למצוא את בירת הריביירה הצרפתית, ניס (2 טיסות שבועיות), נאפולי (2 טיסות שבועיות), ליסבון (2 טיסות שבועיות) וכן יעדים נוספים הפועלים כיום כגון: פאריס, זאגרב, לובליאנה, מינסק ווילנה.

מנכ"ל סאן דור, מיקי שטרסבורגר, התייחס ללוח הטיסות החדש של החברה ואמר: "אנו שמחים להכריז על יעדינו החדשים באירופה, ניס ונאפולי וכן על הגדלת התדירויות בנתיב הקיים לליסבון. יעדיה של סאן דור נבחרו בקפידה ועתידים להגדיל את היצע האפשרויות העומדות בפני הקהל הישראלי וכן לתרום להגדלת התיירות הנכנסת לישראל".

עוד הוסיף שטרסבורגר כי "לוחות הזמנים ליעדים האמורים מאפשרים חופשות מגוונות - סופי שבוע רומנטיים, חופשות קצרות וקולעות באמצע השבוע וכמובן גם טיולים בני שבוע ומעלה".


מיקי שטרסבורגר, מנכ"ל סאן דור: "שמחים להכריז על יעדינו החדשים באירופה"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: