אא

ממשיכה להתחדש: אל על משיקה מחלקת יוקרה במטוסים נוספים

חברת התעופה הודיעה על שדרוג מושבי המיטה במחלקת העסקים מושבי המחלקה הראשונה בצי מטוסי הבאוינג 777 שלה. מנכ"ל אל על, דוד מימון: "שדרוג מושבי מחלקות היוקרה במטוסים ארוכי הטווח הינו חלק מאסטרטגיה במסגרתה אנו פועלים לשידרוג חווית הלקוח"

| |

בסימן התחדשות. חברת התעופה הודיעה היום (ראשון) על שורת חידושים לטובת הקהל הלקוחות במטוסיה. תחילה הציגו בחברה את חזונם לשדרוג מושבי המיטה ב-6 ממטוסיה מדגם בואינג 777 ליעדים ארוכי טווח, כגון: לוס אנג'לס, ניו יורק והונג קונג וכן לפאריס ולונדון.

בנוסף סיפרו באל על כי החליטו לשדרג את מחלקת "תיירים פלוס" היוקרתית בעקבות ההצלחה במטוסי ה-747-400 ו-767-300 גם לצי ה-777. בין הפינוקים להם זוכים הנוסעים במחלקה ניתן למצוא מושב מיטה מרווח, דלפקי בידוק ייעודיים והטבות נוספות.

מנכ"ל אל על, דוד מימון, סיפר בנוגע לשורת השידרוגים החדשה בחברה כי: "שידרוג מושבי מחלקות היוקרה במטוסים ארוכי הטווח הינו חלק מאסטרטגיה במסגרתה אנו פועלים כל העת לשדרג את המוצר ואת חווית הלקוח באל על.

בהמשך לתנופת ההתחדשות הכוללת הצטיידות ב-8 מטוסי 737-900ER חדשים, שידרגנו גם את מושבי מחלקות העסקים והמחלקה הראשונה במטוסי ה-747-400 וכעת בצי ה-777. אנו ממשיכים לפעול כל העת לספק את המוצר הטוב ביותר ואת השירות המתקדם ביותר ללקוחותינו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהאל עלדוד מימון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: