אא

חדש בנתב"ג: תחרות על מחיר הקפה

במכרז להפעלת בית הקפה באולם שחקים בטרמינל 3 זכתה רשת "קפה קפה", לאחר שרש"ת הפחיתה ביותר מ-2 מיליון ₪ את תשלום דמי המינימום וחייבה את המתמודדים להפחית מהמחיר המקסימלי את סל המוצרים הבסיסי שנקבע כבסיס לתחרות

| |

הצלחה למאבק על מחיר הקפה בנתב"ג. במכרז להפעלת בית הקפה באולם שחקים בטרמינל 3 זכתה רשת "קפה קפה" לאחר שרשות שדות התעופה הפחיתה את תשלום דמי המינימום במכרז וחייבה את המתמודדים להפחית מהמחיר המקסימלי את סל המוצרים הבסיסי שנקבע ע"י הרשות כבסיס לתחרות.

רשת "קפה קפה" זכתה במכרז רש"ת לחמש שנים והיא תשלם לרשות שדות התעופה דמי זכיון בסך 2.033 מיליון ₪ בשנה, הנמוכים בלמעלה מ-2 מיליון ₪.

המחירים המקסימלים על פי המכרז החדש: קפה אספרסו ב-8 ₪; קפה הפוך (קפוצ'ינו) ב-12₪; מאפה קרואסון חמאה ב-12 ₪; בקבוק מים מינרליים ב-8 ₪.

כמו כן, הרשות תפרסם בתחילת 2015 מכרז להפעלת 2 בתי קפה נוספים באולם שחקים וב"דיוטי-פרי" בנתב"ג, בהם תפחית את דמי המינימום בכ-50%.

מהרשות נמסר כי בנתב"ג נקודות ההסעדה והאוטומטים למזון ושתייה, בהם מגוון רחב של מוצרים, בטווח רחב של מחירים, כאשר תחום המזון בנתב"ג מפוקח באופן שוטף ועל בסיס יומיומי, הן מבחינת טיב השירות והן מבחינת רמת המחירים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: