אא

עופר גת מסיים את תפקידו באל על

עופר גת מכהן בתפקיד סמנכ"ל מכירות עולמי באל על משנת 2011. באל על הוחלט על ביצוע שינויים במבנה הארגוני של החברה, במסגרתם תמוזג חטיבת המכירות העולמי לתוך חטיבות המסחר והשירות. גת הודיע כי אינו מעוניין להתמודד על תפקיד מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות

| |

סמנכ"ל המכירות העולמי של אל על, עופר גת, יסיים את תפקידו בחברה ויפרוש ב-28 בפברואר 2015.

עופר גת מכהן כסמנכ"ל המכירות העולמי של החברה משנת 2011, ובמסגרת תפקידו היה אחראי על כלל מכירות החברה בישראל וברחבי העולם. בין השנים 2007-2010 כיהן גת כסמנכ"ל צפון אמריקה.

מהחברה נמסר כי הוחלט על ביצוע שינויים במבנה הארגוני של החברה, במסגרתם תמוזג חטיבת המכירות העולמי לתוך חטיבות המסחר והשירות.

מנכ"ל אל על, דוד מימון, מסר: "אני מודה לעופר על תרומתו הרבה לחברת אל על בתפקידיו המשמעותיים בחברה. עופר הוכיח מקצועיות ומסירות רבה בכל תקופת כהונתו בחברה ואני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו."

עופר גת מסר: "אני מסיים פרק משמעותי בחברת אל על. אני מודה למנהלים ולעובדים בחטיבת המכירות העולמית על עבודתם המסורה והתמיכה לה זכיתי ולהנהלת החברה על שיתוף הפעולה והעבודה המשותפת להם זכיתי בכל תפקידיי בחברה".

שמו של עופר גת עלה לאחרונה כמועמד אפשרי להחלפת יוסי פתאל, כמנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות , אך הערב מסר גת כי איננו מעוניין להתמודד על התפקיד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: