אא

טרנסאירו: "ממשיכים בפעילות רגילה"

בחברת התעופה הרוסית מגיבים לפרסום בתקשורת הרוסית על מצבה הקשה של החברה ומכחישים את אפשרות הפסקת טיסות או השבתה. "אנו מתרעמים באופן עמוק מחומר משוא פנים המופיע בתקשורת ואשר באופן כוזב מפרש את המצב הריאלי סביב הפעילות של חברתנו"

| |

בחברת התעופה הרוסית מגיבים לפרסום בתקשורת ברוסיה באשר לקשיים כלכליים כבדים בשורותיה, אשר עשויים להוביל להשבתת החברה.

"אנו מתרעמים באופן עמוק מחומר משוא פנים, המופיע בתקשורת ואשר באופן כוזב מפרש את המצב הריאלי סביב הפעילות של חברתנו. לחברתנו יש יסוד להניח כי אורגן מבצע מידע מכוון עם מטרה מסחרית של גרימת נזק למכירות החברה שבחודש האחרון גדלו באופן משמעותי, להבאיש את המוניטין וליצור פאניקה בקרב לקוחותינו", נכתב בהודעה רשמית מטעם החברה.

עוד נמסר: "לא מדובר באיזושהי הפסקת טיסות של חברת התעופה עד או אחרי הסילבסטר, כפי שמודיעים על כך בשורה של אמצעי תקשורת. מעורר דאגה ותמיהה כי שורה של אמצעי תקשורת, ולרבות המקבלים סיוע תקציבי, משתתפים בערעור יציבות ענף התעופה. כעבור סה"כ יומיים לאחר נאומו של נשיא הפדרציה הרוסית, בו קרא לכל הרוסים לעבוד באופן יותר יעיל ולעבור ביחד את התקופה הקשה הנוכחית.

יחד עם זאת אנו מפנים תשומת הלב על כך כי קבלת התמיכה הממלכתית נוצלה באופן נרחב הן בתקופה 2008-2009 והן מנוצלת בתקופה זו כלפי שורה של בנקים גדולים וחברות אחרות, היות ודווקא בנקים גדולים וחברות בכל הענפים הינם יוצרי מערכת ויחד עם זה, המושפעים ביותר מהמשבר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: