אא

קבוצת לופטהנזה מאחדת את צוותי המכירות של החברות בקבוצה

הקבוצה מייעלת את מערך המכירות שלה בארץ ובעולם, ומינתה את דניאלה סער למנהלת המכירות של הקבוצה בארץ. רולף קולר: "ביחד, נוכל לשרת טוב יותר את לקוחותינו ואת סוכני הנסיעות בארץ

| |

עם השנה האזרחית החדשה שבפתח, חברת לופטהנזה מייעלת את מערך המכירות שלה בארץ ובעולם, ומשלבת "כוחות" בין כל החברות המשתייכות לקבוצת לופטהנזה בארץ.

"בשנה האזרחית הקרובה אנו נשלב את פעילות המכירות של שלוש חברות הבת בקבוצה, לופטהנזה, אוסטריאן וסוויס . ביחד, נוכל לשרת טוב יותר את לקוחותינו ואת סוכני הנסיעות בארץ," כך מסר מנכ"ל לופטהנזה ואוסטריאן בישראל, רולף קולר.

לרגל איחוד מערך המכירות של שלוש החברות בארץ תחת קורת גג אחת, מונתה דניאלה סער לתפקיד מנהלת המכירות של הקבוצה בישראל.

סער, אשר אחראית מאז אוקטובר אשתקד על צוות המכירות של לופטהנזה ואוסטריאן כממלאת מקום ובמקביל מנהלת השיווק של שתי החברות, תקבל תחת תפקידה החדש את ניהול המכירות של לופטהנזה, אוסטריאן ועתה סוויס. החל מסוף מארס 2015 סער תנהיג צוות מכירות משותף של שלוש חברות התעופה.

סער, ילידת תל אביב, היא בוגרת החוג למדעי המדינה באוניברסיטת תל אביב ובעלת נסיון של שני עשורים בענף התעופה בכלל ובלופטהנזה בפרט.

"אני מברך את דניאלה סער ואת קבוצת לופטהנזה כולה על מינויה לתפקיד כה חשוב. אני בטוח שהיא תקצור הישגים בתפקידה החדש , כפי שעשתה בתפקידה הנוכחי כמנהלת השיווק של לופטהנזה ואוסטריאן," אמר קולר.

אבנר גורדן, מנכ"ל סוויס בישראל, בירך אף הוא את סער לרגל מינויה. "אני בטוח שצוות מכירות משותף לשלוש החברות בניהולה של דניאלה סער יתמודד בהצלחה על האתגרים הלא פשוטים העומדים בפנינו בשנים הבאות."

חברת לופטהנזה עוברת בשנים האחרונות שינוי ארגוני כלל מערכתי. הארגון מחדש ישנה את טיב הפעילות של מערך המכירות והשירותים הניתנים לסוכני הנסיעות בארץ. צוות המכירות של קבוצת לופטהנזה יהדק את הקשר עם סוכני הנסיעות ויציע שירותים, שעד כה ניתנו אך ורק במוקד השירות.

מוקד השירות של לופטהנזה ימשיך להיות מנוהל על-ידי סיגלית אוקסנברג. מוקד השירות של סוויס, המשרת הן את סוכני הנסיעות והלקוחות הישירים, ישאר במתכונתו הנוכחית וימשיך להיות מנוהל על-ידי עדנה גולדשטיין.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: