אא

אל על הודיעה על איחוד תחומי השירות והמכירות תחת חטיבת לקוחות

חיים רומנו, מנכ"ל אל על, הודיע היום על המהלך. בראש החטיבה יעמוד דוד מימון, שמכהן כסמנכ"ל השירות בחברה. רומנו: "השינוי נובע מהרצון להוסיף ולשפר את מערך הטיפול השוטף בלקוחות החברה, באמצעות מתן מענה תחרותי ונכון יותר לכלל לקוחותינו ושותפינו העסקיים".

Shutterstock Shutterstock
חיים רומנו, מנכ"ל אל על, הודיע היום על ארגון מחדש של חטיבת השירות ואיחוד תחומי השירות והמכירות תחת קורת גג ניהולית אחת – חטיבת לקוחות. בראש החטיבה יעמוד, דוד מימון, המכהן ב- 3 וחצי השנים האחרונות בתפקיד סמנכ"ל השירות. חטיבת הלקוחות תמזג בתוכה את מכלול הפעילויות מול הלקוחות, בתחומי השירות והמכירות ותאפשר לחטיבת המסחר, בראשות אלי כהן, להתמקד בהיבטים תעופתיים וקשרים תעופתיים בינלאומיים, תיירות פנים וחוץ, קביעת מדיניות, תמחור, תכנון אסטרטגי, פיתוח מוצרים חדשים ושיווק.

מטרת המהלך להרחיב את משאבי המכירות ותפיסת השירות ולקדם מטרות כגון: יצירת כתובת אחת ללקוח בכל שלבי האינטראקציה עם החברה, מתן מענה מידי ללקוח באמצעות אנשי מקצוע מיומנים בתחומי ממשק שונים, סגמנטציה – מכירות ושירות ממוקדי לקוח, הרחבת המכירות הישירות, חיזוק השותפות עם סוכני המכירות וקיצור תהליך המכירה והשירות.

חטיבת הלקוחות תאגד בתוכה את אגף מבצעי קרקע, תחנת ישראל, שירות בטיסה, שירות לקוחות, סניף ישראל וראשי אגפים איזוריים בחו"ל.

חיים רומנו אמר היום: "השינוי נובע מהרצון להוסיף ולשפר את מערך הטיפול השוטף בלקוחות החברה, באמצעות מתן מענה תחרותי ונכון יותר לכלל לקוחותינו ושותפינו העסקיים. בחטיבת הלקוחות ימצאו לקוחותינו כתובת מטפלת אחת החל משלב הזמנת כרטיס הטיסה ועד לקבלת כבודתם עם הגיעם ליעדם. חטיבת המסחר תתמקד בהרחבת פעילות התיירות של אל על בכל היבטיה, הרחבה ופיתוח של סל המוצרים בתיירות הנכנסת והיוצאת, קביעת מדיניות ושיווק."

דוד מימון, סמנכ"ל הלקוחות של אל על הוסיף: "התחרות על ליבו של הצרכן נמדדת כיום בראש ובראשונה באיכות השירות ללקוח. אל על חברה המובילה את התפיסה השירותית, השמה את צרכיו של הלקוח במרכז. הקמת חטיבת הלקוחות והעמדת הלקוח במרכז מעגל שירות אחד, שתחילתו בתהליך המכירה וסיומו בסוף הטיסה, תואמת את תפיסת עולמנו. מהלך זה יביא לשיפור הממשק הכולל עם הלקוח ויאפשר לאל על להציע את סל השירותים המלא של החברה."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: