אא

אבד הקשר עם מטוס בדרכו מאינדונזיה לסינגפור

פחות משנה לאחר העלמותו של של מטוס הבואינג 777 של ״מלזיה איירליינס״, מטוס נוסעים של חברת ״אייר אסיה״ המלזית נעלם בדרכו מהעיר סורביה במלזיה לסינגפור כשעל סיפונו 162 נוסעים, צוותי חרום והצלה החלו בחיפושים באזור האיים ג׳אווה שבאינדונזיה

| |
תשעה חודשים לאחר תעלומת העלמותו של מטוס הנוסעים המלזי, מדווחים הלילה (יום ראשון שעה 02:30 שעון ישראל), כלי התקשורת בסינגפור על העלמות מטוס נוסעים נוסף הפעם של חברת ״אייר אסיה״.

הקשר עם המטוס שהמריא מהעיר סורביה שבאינדונזיה, שעל סיפונו 162 נוסעים, אבד כשעה לאחר המראתו מהעיר סורביה שבאינדונזיה בדרכו לסינגפור.

מחברת התעופה המלזית ״אייר אסיה״ נמסר כי הקשר האחרון עם המטוס היה מעל ים ג׳אווה שבאינדונזיה ושם נערכות סריקות של כוחות ההצלה.

הטיסה שמספרה QZ 8501, היתה כאמור בדרכה לסינגפור ולדברי דובר משרד התחבורה של אינדונזיה ביקש הטייס שניות לפני ניתוק הקשר עימו הנחיות לנחיתה בנתיב טיסה לא שיגרתי ועל פי הדיווחים מזג האוויר באזור היה סוער.

מחברת ״אייר אסיה״ המלזית נמסר כי ״הינה מצטערת להודיע כי טיסה QZ8501 ,איבדה קשר עם מגדל הפיקוח בשעה 07:24 הבוקר שעון מקומי, ואין למרבה הצער פרטים נוספים בשלב זה לגבי מצב הנוסעים והצוות שהיה על המטוס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: