אא

חברת FedEx רוכשת חברת GENCO ענקית שירותי לוגיסטיקה הפוכה

פרדריק וו. סמית, יו"ר ומנכ"ל פדקס: "רכישת GENCO תחולל מהפך בהיצע הגלובלי שלנו, לקוחות שתי החברות יקצרו את התועלות מהיכולות המשופרות ומהשירותים החדשים"

| |

חברת FedEx העולמית מכריזה על רכישת חברת GENCO ענקית שירותי לוגיסטיקה הפוכה, על מנת להרחיב את חבילת הפתרונות של החברה לסחר אלקטרוני ושרשרת אספקה.

חברת GENCO, מהספקיות הגדולות בעולם של שירותי לוגיסטיקה מצד שלישי בצפון אמריקה,  מהמובילות  בשוק הלוגיסטיקה ההפוכה, מספקת שירותי מיון, בדיקות ותיקונים, שיווק מחדש וחיסול מלאים.

ב FedEx סבורים כי המומחיות של GENCO עם תיק מקיף של פתרונות לשרשרת האספקה תרחיב את היצע השירותים הקיים של פדקס בשוקי הקמעונות והסחר האלקטרוני המתפתחים.

הכנסות GENCO בשנה עומדים על 1.6 מיליארד דולר. החברה מעסיקה יותר מ-11,000 עובדים ביותר מ-130 משרדים. החברה מטפלת ביותר מ-600 מיליון פריטים מוחזרים של המותגים המובילים בעולם. GENCO מציעה מגוון שלם של שירותים לכל השלבים במחזור החיים של המוצר ללקוחות בשוקי הטכנולוגיה, מוצרי הצריכה, התעשייה, הקמעונות ושירותי הבריאות.

פרדריק וו. סמית, יו"ר ומנכ"ל פדקס מסר: "רכישת GENCO תחולל מהפך בהיצע הגלובלי שלנו הודות להוספת השירותים הטובים מסוגם לניהול שרשרת האספקה. ככל שהמסחר האלקטרוני ממשיך לצמוח, לקוחות שתי החברות יקצרו את התועלות מהיכולות המשופרות ומהשירותים החדשים."

Herb Shear, יו"ר GENCO מסר: "לפדקס ול-GENCO תרבות ארגונית דומה, ערכים משותפים והתמקדות בלתי מתפשרת בפיתוח פתרונות לוגיסטיים ברמה עולמית. מסיבות אלו, GENCO ופדקס מתאימות זו לזו. אני מרוצה במיוחד מכך שטוד ר. פיטרס ימשיך לכהן כמנכ"ל GENCO ומהידיעה שאנשי הצוות שלנו ימשיכו לתרום באופן משמעותי ללקוחותינו כחברי משפחת פדקס." העסקה כפופה לתנאי הסגירה המקובלים, לרבות עמידה בדרישות ההגבלים העסקיים של ארה"ב וקנדה.

GENCO תמשיך לפעול כחברה עצמאית עד לסגירת העסקה בשנה הקלנדרית החדשה. ג'יי. פי. מורגן סקיוריטיס ובייקר ומקנזי שימשו כיועצים לפדקס בעסקה זו. פול, ווייס, ריפקינד, ווארטון וגריסון, ריפבליק פרטנרס וסטיילי קפיטל שימשו כיועצים ל-GENCO.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: