אא

אייר אירופה משיקה קו חדש למדריד

חברת התעופה הספרדית הודיעה על השקת קו טיסות חדש לבירת ספרד וממנה ליעדים בדרום אמריקה. המנהל המסחרי של "טל תעופה" המייצגת את אייר אירופה בארץ" "חנוכת הקו תעלה את כמות התיירים שיגיעו מספרד ומדרום אמריקה ארצה". טיסת הבכורה תמריא ב-30 במארס

| |

יעד חדש לחברת "אייר אירופה". חברת התעופה הספרדית הודיעה היום (ראשון) על השקת קו טיסות חדש מנתב"ג למדריד, בירת ספרד.

הקו למדריד יפעל בתדירות של שלוש טיסות בשבוע (ימי שני, רביעי ושישי) ובמטוס מדגם בואינג 737-800. הטיסות תמראנה מנתב"ג בשעה 15:35 ותנחתנה במדריד באזור השעה 20:10. לאחר המתנה של כשעתיים וחצי בממוצע יוכלו להמשיך הנוסעים בטיסות לילה יחד עם החברה (מטוסי איירבוס 330-200) למגוון יעדים נוספים בדרום אמריקה. 

ומה לגבי המחיר? בחברה הודיעו על יציאה במבצע מכירות לתקופה מוגבלת במחיר של החל מ-399 דולר עבור טיסה הלוך ושוב למדריד במחלקת תיירים והחל מ-999 דולר למחלקת העסקים. בנוסף, במסגרת פיתוח הקווים שחל החברה מוצעת אפשרות לטיסות ליעדי המשך בדרום אמריקה, כמו לימה ומונטיוואדאו (899 דולר כולל מיסים), סאו פאולו (799$ כולל מיסים). המחיר למחלקת העסקים יהיה החל מ-1999 דולר לכל ארבעת היעדים הללו כולל מיסים והיטלים.

"אנו צופים כי חנוכת הקו החדש תעלה משמעותית את כמות התיירים שיגיעו מספרד ומדרום אמריקה לישראל", הצהיר ניסים סגיס, סמנכ"ל והמנהל המסחרי של חברת "טל תעופה" המייצגת את "אייר אירופה" בישראל. "הקו למדריד עולה בקנה אחד עם חזונה של טל תעופה השם דגש על התרחבות וצמיחה בקווי הטיסה הארוכים. במהלך 2015 נציע ללקוחותינו יעדים אטרקטיביים נוספים בדרום אמריקה, מכסיקו, האיים הקריביים והכול בתעריפים תחרותיים במיוחד".

בשנת 2014 ביקרו למעלה מ-600 אלף ישראלים בדרום אמריקה, נתון המהווה עלייה ניכרת של 16% לעומת השנה הקודמת. בחברה מציינים כי לאור הגידול המתמיד בדרישה ליעדים אלו. בחברה מציינים כי קיימת אפשרות בהמשך השנה להעלאת תדירות הטיסות במידת הצורך.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: