העליון קבע: טייסים יוכלו לטוס מעל גיל 65
ניצחון לטייסים שחצו את גיל 65, ויוכלו כעת לשוב לטוס, לאחר שבית המשפט העליון קבע שיש להחזיר אותם לעבודה. השופט שהם:" לא השתכנעתי כי האינטרס הציבורי בדבר בטיחות הטיסות מצדיק חריגה מהכלל"
טייסים מעל גיל 65 בחברות אל על, ארקיע וישראייר יוכלו לשוב לטוס בטיסות הפנים ארציות, מעל הים הפתוח, זאת לאחר שבית המשפט העליון דחה את בקשתה של רשות התעופה האזרחית לעכב החלטה בעניין של בית המשפט המחוזי בת"א שקבעה כי רשות התעופה האזרחית לא הייתה יכולה לקבוע בדבר ביטול הפטורים שקיבלו הטייסים שעברו את גיל 65.
ההחלטה של רשות התעופה האזרחית הגיע לאחר שהרגון הבינלאומי לתעופה האזרחית קבעה את גיל הפרישה כ-65, אך יחד עם זאת אפשרה לכל מדינה לקבל החלטה בנושא. שופט בית המשפט העליון, אורי שוהם כתב בין השאר בהחלטתו כי:"לא השתכנעתי בדבר קיומו של "אינטרס ציבורי משמעותי" בעיכוב ביצועו של פסק הדין.
כפי שצוין בפסק הדין, עמדת המשיב ( האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אוויר בישראל) היא, כי השינוי האמור לא נבע "ממגבלות בריאות, ביטחון או אי התאמה של טייסים שמעל גיל 65 לשמש טייסי משנה בטיסות מסחריות או ממצא מדעי, רפואי או סטטיסטי חדש", אלא מרצונו של הארגון להיטיב עם טייסי המשנה ולמנוע מהמדינות החברות בארגון לאסור עליהם למלא את תפקידם, עד הגיעם לגיל 65 שנים.
עוד מציין השופט שהם כי:" ניכר כי אף לעמדת רשות התעופה האזרחית, הטעם לתיקון האמנה, בכל הנוגע למגבלת גיל טייסי המשנה, אינו נעוץ בנתונים רפואיים –בריאותיים "שליליים" הנוגעים לטייסים בני 65-67 שנים, אשר לא היו בפני ה-ICAO קודם לכן, או שלא היו בפני המבקשת בעבר, שעה שזו החליטה ליתן פטורים לטייסים בגילאים אלו, ולאפשר להם לשמש בתפקידם. מכאן, לא השתכנעתי כי האינטרס הציבורי בדבר בטיחות הטיסות מצדיק חריגה מהכלל, לפיו אין לעכב ביצועו של פסק הדין, רק משום הגשת הערעור עליו".