אא

התחליף ל CYPRUS AIRWAYS - אג'יאן איירליינס תפעיל טיסה יומית מת"א ללרנקה מהקיץ

לאחר התמוטטות חברת התעופה הקפריסאית,  בארקיע המפעילה כיום 3 טיסות שבועיות, מתכוונים בקיץ לעבור לטיסה יומית. באל על אין כוונה לשנות את תדירויות הטיסות

|| ||

האם יממה לאחר שהודיעה חברת סייפרוייס איירווייס על פשיטת רגל והפסקה מיידית של טיסות החברה נמצא כבר התחליף?

כזכור, כפי שפורסם לראשונה אתמול בערב ״בפספורטניוז״ - חברת סייפרוס איירווייז הודיעה אמש על הפסקת הטיסות באופן מיידי, זאת לאור הכרזתה על פשיטת רגל.

עוד לפני שסייפרוס איירווייסהודיעה על הפסקת פעילותה, אג'יאן איירליינס, חברת התעופה הלאומית של יוון, שתכננה זה מכבר להתחיל בהפעלת קווים חדשים השנה, הודיעה על תגבור פעילותה בלוח טיסות הקיץ הקרוב, החל מסוף מרס הקרוב, בנמל התעופה של לרנקה.החברה תפעיל שני קווים חדשים מלרנקה: לקייב ולתל אביב. הקו לקייב יפעל בתדירות של 3 טיסות שבועיות, והקו לתל אביב יפעל בתדירות יומית. הטיסה מלרנקה תצא ב-00:30 אחר חצות, והטיסה מנתב"ג ב-07:00 בבוקר. כל הטיסות תפעלנה במטוס איירבוס A320.

גם חברת ארקיע תגדיל את תדירויות הטיסה שלה בעקבות קריסת החברה הקפריסאית . כיום מפעילה החברה 3 טיסות שבועיות ללרנקה, ביום ראשון וחמישי באמצעות מטוסי ״האמברייר״, ובימי שלישי במטוס מסוג ATR . בארקיע אומרים כי לאור קריסת סייפרוייס איירווייס ישקלו להפעיל בטיסה בימי שלישי במטוס גדול יותר, ובימי הקיץ ישקלו מעבר לטיסה יומית, כל זאת כדי להמשיך להציע מחיר אטרקטיבי ולתת מענה לביקוש. מנגד בחברת אל על המפעילה טיסות לקפריסין במסגרת הלואו קוסט (UP), מסרו כי אין לחברה בשלב זה כוונה להגביר את התדירויות לאי השכן (שלוש בשבוע), ובעונת הקיץ החברה תמשיך להפעיל 5-6 טיסות שבועיות ואיןכרגע כוונה לשנות את המתכונת על הקו באמצעות טיסה סדירה או הגדלת מספר הטיסות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: