אא

חברת התעופה "האינאן איירליינס" צפויה לפתוח קו ישיר מת"א- לבייג'ינג'

חברת התעופה הרביעית בגודלה בסין, הגישה בקשה רשמית לפתיחת קו ישיר לישראל החל מספטמבר. שר התיירות: "מברך על הצעד, אשר יש בו לשמש מנוף לצמיחה כלכלית והגדלת נפח התיירות". הקו החדש צפוי לפעול בתדירות של 3 טיסות שבועיות

| |

חברת תעופה סינית ראשונה עתידה להיכנס בהמשך השנה לפעילות סדירה בשדה התעופה הלאומי.

משרד התיירות מדווח היום (שני) על השקת קו ישיר בין תל-אביב לבייג'ינג' שצפוי לקרום עור וגידים החל מחודש ספטמבר הקרוב, זאת לאור לבקשת חברת התעופה הסינית "האינאן איירליינס" (Hainan Airlines) להפעיל 3 טיסות סדירות וישירות בין היעדים כבר השנה.

בשלב ראשון תופעלנה הטיסות על ידי חברת התעופה הרביעית בגודלה בסין בימים שלישי, חמישי, ושבת - ימים בהם חברת אל על אינה מפעילה את טיסותיה לבייג'ינג. במקביל פועלת החברה בימים אלו לצורך אישור פתיחת הקו מול הגורמים הרלוונטיים בארץ, ולהבטחת זמני המראות ונחיתות, שתאפשרנה קישורים לטיסות המשך של החברה בסין וביעדים אחרים באסיה.

שר התיירות, עוזי לנדאו, התייחס להתפתחויות בנושא הקו החדש ואמר: "עם תחילת כהונתי הצבתי לעצמי כמטרה את קידום התיירות מאסיה בכלל ומסין בפרט, בשל חשיבותה לכלכלה ולתעשיית התיירות. בעקבות פנייתי לראש הממשלה ולשמעון הפרס, הנשיא דאז, הם העלו את חשיבות הטיסות הישירות ע"י חברה סינית.

צעד זה בשילוב ביקור משלחת מטעם משרד התיירות בסין בחודש יוני האחרון, הניב פירות. אני מברך על הצעד החשוב, אשר יש בו לשמש מנוף לצמיחה כלכלית והגדלת נפח התיירות". 

במשרד התיירות מעריכים כי משמעות פתיחת הקו החדש הינה משמעותית עבור הענף, שכן מדובר בפתיחת שוק התיירות היוצאת הגדול בעולם שמנה רק בשנה החולפת 116 מיליון תיירים. 

בשלוש השנים האחרונות חל גידול ניכר באחוזים בתנועת התיירים מסין לישראל, אך עדיין מדובר במספרים נמוכים באופן יחסי לשוק התיירות הסיני. ב-2014 הגיעו לישראל כ-34,100 מבקרים מסין - עלייה של 36.2% לעומת 2013 ועלייה של 76% לעומת 2012. ב-2013 הגיעו לישראל 25,042 מבקרים מסין וב-2012 הגיעו 19,416 מבקרים סה"כ. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: