אא

אמריקן אירליינס תשקיע יותר משני מיליארד דולר בשיפור השירות לנוסע

כחלק מתוכנית ההשקעה, תשדרג את כלל צי המטוסים האזורי בעל שתי המחלקות באמצעות שירותי אינטרנט אלחוטי. ב-250 מטוסים בצי האזורי יוצעו לנוסעים שירותי אינטרנט אלחוטי שיותקנו עד שנת 2016

| |

שנה לאחר סיכום מהלך המיזוג עם US Airways, מדווחת חברת התעופה כי תקלוט  112 מטוסים בשנה הבאה ו-84 מטוסים במהלך שנת 2016. ההזמנות כוללות מטוסים ממשפחת האיירבאס A-320, ו-A350-900, בואינג 737 MAX, 777-300ER ו-787.

כחלק מתוכנית ההשקעה, אמריקן תשדרג החברה את כלל צי המטוסים האזורי בעל שתי המחלקות באמצעות שירותי אינטרנט אלחוטי של חברת Gogo. ב-250 מטוסים בצי האזורי יוצעו לנוסעים שירותי אינטרנט אלחוטי שיותקנו עד שנת 2016. עם התקנת שירותי האינטרנט האלחוטיים, אמריקן אירליינס תהיה חברת התעופה עם מספר המטוסים הגדול ביותר המחוברים בקווים האזוריים לאינטרנט אלחוטי.

ההזמנות כוללות 90 מטוסי Embraer 175 ו-Bombardier CRJ900 NextGen, המכילים 76 מקומות. 

רשת הקווים האזורית של אמריקן איגל ו-U.S Airways Express מפעילה כ-2,600 טיסות יומיות עבור אמריקן אירליינס ו-U.S A ביותר מ-90 מטוסי A319 שעברו שיפוץ כללי מחרטום עד זנב, ובכל מטוסי ה-777-200.

משמעות ההשקעות היא שכל מושב מחלקה ראשונה ומחלקת עסקים, כמעט בכל מטוס רחב-גוף של אמריקן אירליינס יתאפיין באפשרות למעבר לשכיבה במצב שטוח וגישה ישירה למעבר. בידור, רשת אלחוטית וטעינה ההשקעות והשדרוגים יכללו גם הרחבה של אפשרויות הבידור והקישוריות בטיסה.

מטוסי 737 החדשים, כמעט כל מטוסי ה-A321 החדשים, וכן מטוסי A319 המשודרגים, יצוידו בשקע חשמל בכל שורת מושבים. כל המטוסים רחבי-הגוף, מדגמי 777-300ER ו-787, יגיעו עם שקע חשמל בכל מושב, שיאפשר לנוסעים לטעון את המחשב הנייד שלהם ואת המכשירים האלקטרוניים האישיים במהלך הטיסה. במחלקות היוקרה, אמריקן אירליינס משדרגת את האוזניות לדגם QC25 החדיש של Bose בכל הטיסות לדרום אמריקה, אירופה ואסיה, וכן בטיסות מחוף לחוף בארה"ב.

הגישה של הנוסעים לאינטרנט תורחב בקרוב בכל רחבי העולם: אמריקן מוסיפה גישה לאינטרנט באמצעות תקשורת לוויינית בכל מטוסי ה-777 וה-A330, וכן בכל המטוסים המשודרגים מדגמי 767-300 ו-757, ובכל מטוסי ה-787 החדשים, שתאפשר קישוריות בטיסות בינלאומיות.

"עכשיו, כשיש לנו רשת נתיבים שמאפשרת לנו להתחרות גלובאלית, אנחנו הולכים לספק מוצר טוב יותר מזה של המתחרים שלנו", אמר דאג פארקר, יו"ר ומנכ"ל אמריקן אירליינס, "תאי נוסעים ומועדונים מרועננים, דלפקי כרטיסים מחודשים, טכנולוגיה משופרת ומטוסים חדשים, הם כמה דוגמאות לגישה של אמריקן איירליינס 'ללכת בגדול' ולספק לחברי הצוות שלנו את הכלים הנדרשים על מנת להעניק חוויה נפלאה ללקוחות שלנו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: