אא

חברת השילוח TNT משדרגת את השירות הבינלאומי לגרמניה

חברת השילוח TNT מכריזה על שדרוג מקיף של השירות הבינלאומי לגרמניה. "שיפור השירות ללקוחות הוא מרכיב מרכזי באסטרטגיה רחבת טווח של TNT"

|| ||

חברת TNT מודיעה היום על שדרוג מקיף של שירות השילוח הבינלאומי שלה לגרמניה. החברה מרחיבה את שירות המסירה עד השעה 12:00 בצהריים לכל רחבי המדינה. השירות הנ"ל זמין הן עבור חבילות והן עבור מטענים.

הרחבת הכיסוי תסייע לכל החברות המייצאות סחורות לגרמניה, השוק הגדול באירופה למשלוחי אקספרס, והיעד החשוב ביותר של TNT למשלוחים בינלאומיים. הרחבה זו תועיל במיוחד ליצואניםמישראל, אשר יעד הייצוא העיקרי שלה (38%) הינו אירופה (וגרמניה בפרט). שירות המסירההמוקדם יחסוך זמן יקר ליצואן וניצול מירבי של שעות העבודה כאשר המשלוחים ימסרו ויתופעלו כבר בשעות הבוקר עד השעה 12:00 בצהריים.

בהרחבה זו, TNT מגיבה לביקוש לשירותי שילוח אקספרס מהירים ואמינים המאפשרים שליטה טובה יותר בזמני הפיזור והמסירה. השיפורים יסייעו לעסקים קטנים ובינוניים כמו גם לחברות גדולות בתעשיות הרכב, הייצור, הטכנולוגיה, שירותי הבריאות והלייפסטייל לטייב את שרשרות האספקה ולשרת באופן יעיל יותר את השוק הגרמני ולקוחות היעד בה. במגזר תעשיות הרכב, למשל, ניתן יהיה להתקין חלפים שסופקו עד השעה 12:00 בצהריים עוד באותו יום.

"שיפור השירות ללקוחות הוא מרכיב מרכזי באסטרטגייה רחבת טווח של TNT. אנו נחושים להרחיב את היעילות והפריסה של שירות האקספרס שלנו באירופה ומתחילים ביעד הראשון במעלה שלנו- גרמניה," ציין איאן קלאף, מנהל הפעילות הבינלאומית של החברה באירופה.

שדרוג השירות נשען על מספר שיפורים תפעוליים שעשתה TNT בחודשים האחרונים, לרבות השקעות ברשת ההפצה היבשתית שלה באירופה וברכזת ההפצה האווירית שלה בליאז'. בנובמבר 2014 החלה TNT להפעיל טיסות לילה יומיות בין ליאז' והאנובר. בנוסף ייושמו ברחבי המדינה שדרוגים אחרים של הרשת, כגון שינויים במערך השילוח היבשתי, קישוריות של מרכזי ההפצה ותהליכים תפעוליים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: