אא

"הישראלים לא באים לטורקיה אבל, טסים אתנו"

שליח פספורטניוז ביקר באיסטנבול, ונפגש עם סגן נשיא טורקיש איירליינס  לשווק ומכירות, שאמר : " נשמח שיהיו יחסים טובים יותר עם ישראל, אנחנו רוצים להיות האופציה המועדפת על הישראלים ". 700 אלף ישראלים טסו עם טורקיש איירליינס בשנת 2014

|| ||

8 טיסות ליום מפעילה חברת טורקיש איירליינס בקו ת"א - איסטנבול, הקו העמוס ביותר של חברת התעופה הגדלה בצעדי ענק בשנים אחרונות והופכת בבטחה למעצמת תעופה ברמה עולמית.

85% מנוסעי החברה טסים ליעדים ברחבי העולם וכלל לא יוצאים משערי נמל התעופה אטאטורק. זמן הטיסה הקצר מת"א לאיסטנבול ועלות הטיסות הקצרות נמוכות מעלויות חברות תעופה אירופיות שנמצאות באוויר 3 שעות ויותר. מיקומה של איסטנבול שנחשבת לעיר חוצה יבשות, מאפשר מחירים טובים ליעדים ארוכי טווח, המרחק הקצר יחסית של איסטנבול למדינות אסיה, אירופה ואפריקה - היתרון הגיאוגרפי, מוזיל את עלויות התפעול והדלק ומאפשר לה להטיס 70% מהטיסות במטוסים צרי גוף שהם זולים יותר.

לפני ימים ספורים, הצטרפנו לביקור מיוחד באיסטנבול, למפגש כתבים מרתק במטה חברת טורקיש איירליינס. במסגרת הביקור נפגשנו עם סגן נשיא בכיר לשווק ומכירות של החברה, זיה טשקנט, שהתייחס בדבריו גם ליחסי "האהבה - שנאה" עם ישראל : "אנחנו נשמח שיהיו יחסים טובים יותר עם ישראל, זו לא אהבה שנאה ,נוסעים מחפשים את הטוב ביותר עבורם ולנו יש מה להציע כטיסות נוחות, מקצוענות, שירות יעיל ומסור, הקייטרינג הטוב ביותר, טיסות המשך טובות וכמובן מחירים אטרקטיביים. אנחנו רוצים להיות האופציה המועדפת על הישראלים, אנחנו שמחים שיש לנו 8 טיסות יומיות לת"א. זה טוב מאד במיוחד לאנשי עסקים, 700 אלף ישראלים טסו עם טורקיש איירליינס בשנת 2014 דבר שהפך את החברה לחברת התעופה הזרה הגדולה ביותר הטסה לישראל. העובדה שישראלים לא באים לטורקיה זו כבר בעיה של הממשלה ומשרד התיירות הטורקי ולא שלנו."

הכתבה המלאה על הביקור במטה טורקיש איירליינס ועל הסיור המרתק ברחובות איסטנבול בגליון המודפס הקרוב של פספורט. 


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: