אא

אליטליה מציגה: תכנית אסטרטגית חדשה

חברת התעופה האיטלקית, בשותפות הדוקה עם איתיחאד איירווייס, משנה את פניה ויוצאת לדרך חדשה הכוללת אסטרטגיה עסקית וציפייה לרווחיות בעוד שנתיים

| |

אליטליה החדשה חשפה אתמול ברומא את התוכנית האסטרטגית של חברת התעופה בשנת 2015.במסגרת הליך המיתוג החדש הודיעה אליטליה כי תציע מסלולים חדשים, מטוסים ושירותים מרעננים, לרבות אסטרטגיית ניהול חדשה, לוגו וכן מיתוג חדש.

יו"ר מועצת המנהלים של אליטליה, לוקה די מונטזמולו, אמר כי אליטליה החדשה תהפוך לחברת תעופה איטלקית מעולה ופופולארית ברחבי העולם. "נעמיד את הלקוח במרכז של העשייה שלנו, וכדי לעשות זאת, נשנה הרבה דברים. אנחנו צריכים לעבוד כצוות מאוחד כדי להשיג את המטרה המשותפת הגדולה הזה", כך לדברי היו"ר.

גם מנכ"ל אליטליה, סילבנו קאסאנו, העלה על נס את השותפות עם איתיחאד איירווייס, שהיא הבסיס של האסטרטגיה העסקית החדשה. "יצאנו לדרך חדשה", הוא אמר. "יחד עם איתיחאד אליטליה היא חזקה יותר, מגוונת יותר, יעילה יותר, ועם האופי האיטלקי העמוק גם בינלאומית יותר. ברשת המשולבת שלנו 168 יעדים בחמש יבשות, 227 מטוסים ושירות של 5 כוכבים". 

אליטליה תשיק מסלולי טיסה חדשים מרומא, וביניהם: ברלין, דיסלדורף, סן פרנסיסקו, מקסיקו סיטי, סנטיאגו בצ'ילה, בייג'ינג וסיאול, וכן תדירויות מוגברות לניו יורק, שיקגו, ריו דה ז'אנרו ואבו דאבי. ואם זה לא מספיק, אליטליה תוסיף גם 13 טיסות שבועיות ממילאנו מלפנסה לאבו דאבי, 4 טיסות בשבוע לשנחאי, וטיסות נוספות לטוקיו.

בהיבט צי המטוסים הודיעה החברה על חידושים נוספים, הכוללים העברה של 14 מטוסי איירבוס A-320 לאייר ברלין, שותפה נוספת של איתיחאד איירווייס, ובמקומם תזכה למטוסים רחבי גוף נוספים, מתוך מלאי ההזמנות של איתיחאד, הכולל כ-200 מטוסים מדגמי בואינג 777 ואיירבוס A-350.

בנוסף, תחדש אליטליה את שירותי המזון בכל טיסותיה ובכל המחלקות, תקים טרקליני עסקים חדשים בנמלי הבית המרכזיים שלה: פיומיצ'ינו ברמא, מלפנסה ולינאטה במילאנו, תאמץ לוגו חדש, מדים מרעננים לכל צוותי האוויר והקרקע, לצד שינויים נוספים עליהם תכריז בתקופה הקרובה.

במילים אחרות, רק השם אליטליה יוותר, וכל שאר המאפיינים של חברת התעופה האיטלקית ישתנו. אגב, האסטרטגיה העסקית החדשה צופה כי בשנת 2017 אליטליה תהפוך חברת תעופה לרווחית.


אליטליה ואתיחיאד איירוויס. עידן חדש בחברת התעופה האיטלקית. צילום מתוך קמפיין פרסומי של החברה 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: