אא

אייר אירופה נבחרה לחברת התעופה הרשמית של קרנבל סלבדור בברזיל

מנכ"ל אייר אירופה בברזיל, אנריקה מרטין - אמברוסיו :"מתן חסות לאירוע חשוב כמו זה, עם תהודה עולמית גדולה, ממחיש את ההצטיינות שלנו כחברה"

| |

חברת התעופה הספרדית אייר אירופה, הגיעה להסכם עם העיר סלבדור דה באהיה שבברזיל, בו נקבע כי תשמש ב2015 כחברת התעופה הרשמית של הקרנבל המפורסם. הקרנבל שידוע בזכות החגיגה הענקית של צבע, מוסיקה ושמחה, נחשב לפסטיבל הגדול ביותר בעולם.

בהסכם נקבע, כי לאייר אירופה תהיה נוכחות בכל הפעילויות של הקרנבל, אשר מדי שנה מושך אליו יותר מחצי מיליון מבקרים מכל רחבי העולם. הקרנבל, מתרחש בין ה12 ו17 בפבואר, נחגג ברחובות העיר באופן חופשי ונגיש לכל, בניגוד לקרנבל בריו דה ז'נרו שההשתתפות בו מוגבלת לעילית. הקרנבל זוכה לחשיפה גדולה ושני מיליון בני אדם ייהנו יותר מ -25 קילומטרים של רחובות ושדרות של אירועים מתוכננים, כולל 400 הופעות מוסיקליות, ועוד רבים יראו אותם דרך 250 שעות של שידור טלוויזיה .

"מתן חסות לאירוע חשוב כמו זה ,עם תהודה עולמית גדולה, ממחיש את ההצטיינות שלנו כחברה, במיוחד בתקופה של התרחבות משמעותית ביבשת אמריקה בכלל וברזיל בפרט. כמו כן היא מראה על המחויבות של אייר אירופה עם המדינה. " אומר אנריקה מרטין - אמברוסיו , מנכ"ל אייר אירופה בברזיל. הוא הוסיף כי " לאייר אירופה יש 11 שנות טיסה ממדריד לסלבדור וסאו פאולו מסלול שקרוב יהפוך למסלול טיסות יומי".

אייר אירופה המיוצגת בישראל על ידי טל תעופה מתחילה להפעיל את קו הטיסות הישירות שלה מישראל למדריד ומשם ליעדים נבחרים בדרום אמריקה כבר ב- 30 למרס 2015 .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: