אא

קניה אירוויז מתרחבת: תפתח קו לוייטנאם

הטיסות להאנוי יבוצעו במטוסי ה-787, הדרמליינר החדש של בואינג. בישראל צופים שבקרוב החברה תציג קו חדש מניירובי לנתב"ג, מה שיגדיל את היצע הטיסות הישירות המצומצם יחסית שקיים היום בין ישראל ואפריקה.

| |

חברת התעופה קניה אירוויז, המוביל הלאומי של קניה, פותחת קו חדש מבסיסה בניירובי לוייטנאם, כשהיא תטוס שלוש פעמים בשבוע לבירת המדינה האנוי. עם פתיחת הקו, תציג קניה אירוויז את הקישור הישיר הראשון בין אפריקה לוייטנאם.
 
וייטנאם, בה מתגוררים 93 מיליון בני אדם, היא אחת הכלכליות המתעוררות בדרום מזרח אסיה, והצמיחה הכלכלית שלה היא מהמהירה באזור. בעקבות ההתפתחות של המדינה בשנים האחרונות, גם תחום התעופה האווירית זוכה בה לפריחה עם כניסה של חברות בינלאומיות חדשות וקיומן של טיסות לואו קוסט בתוך המדינה וממנה למספר יעדים בדרום מזרח אסיה ואוסטרליה.
 
קניה אירוויז ווייטנאם אירליינס הן שותפות בברית SKYTEAM, מה שיאפשר לנוסעי קניה אירוויז טיסות המשך מהאנוי ליעדים השונים של וייטנאם אירליינס, בתוך וייטנאם ומחוצה לה. "וייטנאם מראה גידול כלכלי מתמשך לצד קשרים כלכליים מתעצמים עם אפריקה. אנו בטוחים כי נוכל לתמוך בגידול הזה ועם הוספת האנוי לרשימת היעדים שלנו הקו החדש יהיה מוצלח", אמר Mbuvi Ngunze, מנכ"ל קניה אירוויז.
 
בשנים האחרונות קניה אירוויז הציגה את אחד מציי המטוסים הצעירים ביותר באפריקה, עם כניסתם של מטוסי 737, 777 ו-787 חדשים לשירותה. הטיסות להאנוי יבוצעו במטוסי ה-787, הדרמליינר החדש של בואינג. בישראל צופים שבקרוב החברה תציג קו חדש מניירובי לנתב"ג, מה שיגדיל את היצע הטיסות הישירות המצומצם יחסית שקיים היום בין ישראל ואפריקה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: