אא

אמריקן אירליינס: שיפור בתוכנית המיילים AAdvantage

המבצע יציע לחברי המועדונים יותר מיילים בהתבסס על המרחק שטסו, מחיר רכישת הכרטיס ורמת סטטוס העילית שלהם במועדון

אמריקן אירליינס מציעה ללקוחותיה שיפורים חדשים ומתגמלים בתוכנית המיילים AAdvantage.מספר המיילים המוענקים כבונוס לחברי AAdvantage. הרוכשים כרטיסי טיסה במחלקת עסקים באמריקן אירליינס ו-U.S Airways יגדל מ-25% ל-50%

החברה, תעניק השנה ללקוחותיה מיילים נוספים על טיסות, המבצע יציע לחברי מועדוני AAdvantage ו-Dividend Miles יותר מיילים בהתבסס על המרחק שטסו, מחיר רכישת הכרטיס ורמת סטטוס העילית שלהם במועדון. בנוסף, תעניק ללקוחותיה החברים באחת התוכניות - AAdvantage אוDividend Miles - מיילים נוספים עבור רכישת כרטיסי טיסה במחלקה ראשונה או במחלקת עסקים בכל הטיסות הרלוונטיות המשווקות או מופעלות על ידי אמריקן אירליינס או U.S Airways. המבצע תקף לכל הטיסות הנערכות עד ה-31 בדצמבר 2015.

הטיסות הרלוונטיות לחברי AAdvantage כוללות את כל הטיסות המשווקות ומופעלות על ידי שתי החברות אמריקן אירליינס ו-U.S Airways אשר מופעלות על ידי שותפותיהן בברית OneWorld הכוללות את בריטיש אירווייז, איבריה, פינאייר, ג׳פן אירליינס וקוואנטס. עד שהחברה תמזג את תוכניות הנוסע המתמיד שלה, ברבעון השני של 2015, הטיסות הרלוונטיות עבור חברי Dividend Miles יכללו את כל הטיסות המשווקות ומופעלות על ידי שתי החברות לרבות טיסות Codeshare בין שתי החברות.

המבצע של חברת התעופה מעניק עוד מיילים בנוסף למיילים הבסיסיים והבונוסים של סטטוס עילית/רמת שירות, להם זכאים הלקוחות באופן סטנדרטי. כמות המיילים שיינתנו כבונוס תהיה תלויה ברמת סטטוס העילית של הלקוח ובאורך הטיסה שלו.

אמריקן אירליינס

 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: