אא

רומנו נגד "פאק-מן" לופטהנזה

בהרצאה לסוכנים במפגש אל על אמר מנכ"ל החברה, חיים רומנו, בין השאר על החברה הגרמנית: "באים לפה לופטהנזה ומציעים מחירים נמוכים כדי לקחת את הישראלים, ולוקחים אותם לצפון אמריקה ב- $999. אבל תיקנו כרטיס מניו יורק לפרנקפורט ב- $999, אני לא מצאתי".

Shutterstock Shutterstock
חיים רומנו, מנכ"ל חברת אל על, 'נכנס' אתמול בחברת לופטהנזה במהלך הרצאה שלו בפני סוכני הנסיעות, במסגרת מפגש ממ"שים שקיימה אל על במתחם הסינמה סיטי בגלילות.

רומנו דיבר בין השאר על הסיטואציה של נסיקת מחירי הדלק ואמר: "איבדנו הרבה נוסעים ביולי בעקבות עליית המחירים בגלל מחיר הדלק. נוסעים, שחלקם הלכו לחברות שלא סובלות מהסיטואציה הבסיסית, מתוך העובדה שאנחנו לא טסים מעל חצי האי ערב. יש הרבה סוכנים שמנופפים, תראו את המחיר בטורקיש, תראו את המחיר בלופטהנזה, ותראו בזה. נכון לופטהנזה יכולה לטוס מעל כל מקום שהיא רוצה".

רומנו ממשיך ואומר בהרצאתו: "תיקנו כרטיס בלופטהנזה מפרנקפורט לניו יורק ותראו כמה תשלמו. אז מה עושים, דמפינג. באים לפה ומציעים מחירים נמוכים כדי לקחת את הישראלים, ולוקחים אותם לצפון אמריקה ב- $999. חוכמה גדולה. אבל תקנו כרטיס מניו יורק לפרנקפורט ב- $999. אני מציע לכם להכנס לאינטרנט ולמצוא. אני לא מצאתי!".

בהמשך דבריו מאשים רומנו את המדינה: "יש מדינות נאורות שאוסרות על סוג כזה של פעילות או מגבילות את כמות הנוסעים לחופש השישי". רומנו מסיים את דבריו על לופטהנזה עם דימוי מעניין: "אנחנו הישראלים צריכים להתמודד עם ענקית כמו לופטהנזה שהולכת כמו פאק-מן, קונה ואוכלת חברות תעופה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: