אא

קווי הדרימליינר של אמריקן: דאלאס, שיקגו ובייג'ינג

החברה הזמינה 48 מטוסי 787, והשנה היא תקבל 12 מטוסים חדשים נוספים, החברה תקבל בשנת 2017 22 מטוסי A350, "ירושה" שקיבלה עם קניית יו אס אירוויז

אמריקן אירליינס, הציגה את הקווים הראשונים בהם יפעל מטוס הבואינג 787, הדרימליינר החדש אותו קיבלה בתחילת החודש מבואינג. המטוס החדש, עובר כעת בדיקות ואימון צוותים, והטיסה הראשונה תתקיים בחודש מאי בין שני הבסיסים העיקריים של החברה – מדאלאס לשיקגו.

מגזין התעופה, "איירווייז", מדווח כי בחודש יוני, החברה תחנוך קווים חדשים מדאלאס לבואנוס איירס ולבייג'ינג. שני הקווים נחשבים לקווים רווחיים, אך בעלי תנועה מעטה מדי כדי להפעיל את מטוסי ה-777 שפועלים במרבית הקווים הארוכים של אמריקן.

במטוס יפעלו שלוש מחלקות, 28 מושבי מיטה במחלקת עסקים בקונפיגורציה של 4 מושבים בשורה, 48 מושבי תיירים פלוס ו-150 מושבי מחלקת תיירים, שתיהן בקונפיגורציה של 9 מושבים בשורה. בכל המושבים יהיו מסכי בידור אישיים, שקעי חשמל וחיבורי USB.

אמריקן הזמינה 48 מטוסי 787 עם אפשרות להזמין 52 מטוסים נוספים. השנה היא תקבל 12 מטוסים, 3 בכל רבעון. החברה גם תקבל בשנת 2017 22 מטוסי A350, "ירושה" שקיבלה עם קניית יו אס אירוויז.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: