אא

ארקיע חתמה על הסכם לרכישת 2 עד 4 מטוסים רחבי גוף מסוג Airbus A330-900 neo

מדובר במטוס רחב הגוף וארוך הטווח הראשון של איירבוס שיפעל בשירות חברה ישראלית, והופך את ארקיע לחברה הראשונה שתפעיל דגם ייחודי זה, לא רק בישראל, אלא באזור כולו, ניר דגן:" יהיה מטוס הדגל שלנו ויסייע לנו להרחיב את פעילותנו ולהתמודד ביעילות בקווים ארוכי הטווח "

מטוס שובר שיוויון?

ארקיע חתמה על זכרון דברים עם איירבוס לרכישת בין 2 עד 4 מטוסים A330-900neo. ההסכם הופך את ארקיע לחברה הראשונה, שתפעיל דגם זה, לא רק בישראל, אלא באזור כולו.

המטוס יסייע לארקיע להרחיב את פעילות טיסותיה וחבילות הנופש שהיא מציעה ליעדים ארוכי טווח. המטוס מדגם זה הוא היעיל והחסכוני ביותר מבין המטוסים רחבי הגוף וארוכי הטווח ואחזקתו ותפעולו זולים במיוחד. המטוסים החדשים צפויים להיכנס לפעילות בקוים בישראל בשנת 2018 .

"ה- A330-900neo יהיה מטוס הדגל שלנו ויסייע לנו להרחיב את פעילותנו ולהתמודד ביעילות בקווים ארוכי הטווח מישראל ואליה", אמר ניר דגן, מנכ"ל ארקיע. "תודות לאמינות ולחיסכון בדלק של המטוסים מסדרת A330 של איירבוס מחזיקי המניות העיקריים שלנו, האחים נקש ותאגיד ג'ורדאש, יהיו מרוצים".

ג'ון ליהי, מנהל התפעול הראשי של איירבוס, ציין: "אנחנו שמחים להציב ציון-דרך חשוב עם ארקיע. הסכם זה מסמן את השותפות שלנו עם השוק הישראלי המתפתח וזה המטוס רחב הגוף הראשון שלנו בישראל. השילוב של A321 neo עם A330-900neo בצי של ארקיע יקנה לחברה יתרונות רבים, חיסכון ויעילות תפעולית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: