אא

ארקיע עשויה לחכור כבר בשנה הבאה מטוס רחב גוף שיופעל ליעדים במזרח הרחוק

ההסכם לרכישת המטוסים מסוג Airbus A330-900 neo עליו הודיעה היום ארקיע, הוא מהלך משמעותי שישדרג את החברה, המטוסים צפויים להגיע לישראל בשנת 2018, עשויה לחכור מטוס רחב גוף כבר בעוד שנה שייפעל בקוים ארוכים למזרח, ליעדים כמו בנגקוק וסרילנקה

| |

חברת ארקיע הטילה היום "פצצה".

החתימה על ההסכם לרכישת המטוסים רחבי הגוף החדשים Airbus A330-900 neo, הינה משמעותית ומהווה שדרוג רציני לחברת התעופה.

מטוס ה-A330 הוא מטוס רחב הגוף הפופולארי ביותר של איירבאס, עם יותר מ-1,100 מטוסים בשירות. המטוס נכנס לשירות בתחילת שנות ה-90, והוא פופולארי במיוחד בטיסות טרנסאטלנטיות ובקווים מאירופה למזרח הרחוק. לפני שמונה חודשים הציגה איירבאס שני דגמים חדשים, שמטרתם להכניס חידושים למטוס הפופולארי ולהאריך את חייו בקרב חברות התעופה. הדגם שארקיע תקבל הינו הגדול מבין השניים, כ-120 מטוסים כבר הוזמנו על ידי ארבע חברות תעופה והוא אמור להיכנס לשירות מסחרי ב-2017.

בין הלקוחות נמצאות חברת דלתא האמריקנית, וחברת אייר אסיה שהזמינה לא פחות מ-55 מטוסים. המטוס אמור לשאת 310 נוסעים בתצורה אופיינת של שתי מחלקות, ולטוס למרחק מקסימלי של 11,500 קילומטרים מה שיאפשר לארקיע להפעיל אותו לכל יעד בצפון אמריקה או במזרח הרחוק שתחפוץ .

בתוך כך, נודע לפספורטניוז כי החברה עשויה  לחכור מטוס רחב גוף כבר בשנה הבאה ולהפעילו בקוים ארוכים למזרח דוגמאת בנגקוק וסרילנקה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: