אא

אמריקן אירליינס מרחיבה את פעילותה בין ארה"ב לבריטניה

החברה מוסיפה תדירויות יומיות בקווים לוס-אנג'לס-לונדון ופילדלפיה-לונדון

אמריקן אירליינס, מרחיבה החל מחודש מרץ את פעילותה בין ארה"ב לבריטניה. החברה תוסיף תדירות יומית נוספת בקו לוס-אנג'לס – לונדון (הית'רו), כך שבכל יום יפעלו ארבע טיסות בקו על ידי אמריקן אירליינס ובריטיש אירווייז – השותפות בברית OneWorld.

הטיסה החדשה בקו, אשר מצטרפת לטיסה היומית הקיימת של החברה, תמריא בטיסתה הראשונה מלוס אנג'לס בשעה 17:55 (זמן מקומי) במטוס ה- 777-300ERארוך הטווח של אמריקן אירליינס, החל מה-28 במרץ. בריטיש אירווייז מפעילה בקו זה שתי טיסות יומיות במטוס האירבאס A-380. כל ארבע הטיסות מציעות לנוסעים תצורה של שלוש מחלקות, כאשר מטוס ה-777-300ER של אמריקן אירליינס מציע לנוסעי מחלקות היוקרה 60 מושבים הניתנים למעבר לשכיבה במצב שטוח לחלוטין וגישה ישירה למעבר. מחלקת התיירים מציעה מרווח רגליים מוגדל, מערכת בידור אישית עם 250 סרטים, 180 תוכניות טלוויזיה ו-350 אפשרויות שמע, כמו גם אפשרות חיבור ל-Wi-Fi בתשלום, חיבור לחשמל AC אוניברסאלי ושקע USB.

 

אמריקן אירליינס
 

תגבור נוסף בקווים הטרנס-אטלנטיים של אמריקן אירליינס, אשר יחל לפעול מה-29 למרץ, הוא הקו בין פילדלפיה ללונדון (הית'רו). החברה תוסיף טיסה יומית נוספת על זו הקיימת, שתמריא מפילדלפיה במטוס 757-200 בשעה 09:55 בבוקר (זמן מקומי). בדומה לקו ללוס-אנג'לס, אמריקן אירליינס ובריטיש אירווייז יפעילו במשותף ארבע טיסות יומיות, שתיים כל אחת, בין פילדלפיה ללונדון. באמצעות שיתוף הפעולה בין החברות, יוכלו נוסעי החברה להנות מטיסות ל-70 יעדי המשך ברחבי אירופה בטיסות בריטיש אירווייז. 

נוסעי אמריקן אירליינס מתל אביב יכולים לטוס ישירות לפילדלפיה ומשם ליעדי המשך ברחבי אמריקה, או לכרטס באמצעות בריטיש אירווייז דרך לונדון ומשם ליעדים בצפון אמריקה בטיסות החברה, כאשר כל הכרטיס וכל מקטעי הטיסה הינם בקוד אחיד של אמריקן אירליינס. לדוגמא, טיסה ללוס אנג'לס יכולה להתבצע בטיסה היומית הישירה של אמריקן אירליינס לפילדלפיה במטוס האירבאס A-330 החדש והמתקדם ומשם בטיסת המשך. דרך אפשרית נוספת הינה בטיסה דרך לונדון, שיכולה להתבצע בטיסה של אלעל או בריטיש איירווייז (שותפות של אמריקן אירליינס) ללונדון ובטיסת המשך מלונדון ללוס-אנג'לס של אמריקן אירליינס, כאשר כל הכרטיס מכורטס מראש בקוד AA של אמריקן אירליינס.  

אמריקן אירליינס

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: