אא

בקרוב: טיסות ארוכות טווח מלה-גווארדיה

היעדים הראשונים שעומדים על הפרק הם טיסות ישירות מלה-גווארדיה ללוס אנג'לס ולסן פרנסיסקו, ולאחר מכן – טיסות גם לפיניקס, לאס וגאס וסיאטל

| |

בשורות טובות לטסים לניו יורק: רשות הנמלים של ניו יורק וניו ג'רזי עומדת להסיר את מגבלות הטווח על הטיסות מנמל התעופה לה-גווארדיה, מה שיאפשר לחברות התעופה להפעיל טיסות ארוכות טווח מהנמל, כך מדווח הוול סטריט ג'ורנל.

כיום, חברות התעופה יכולות להפעיל טיסות עד לטווח של 1,500 מייל (2,400 ק"מ) מלה-גווארדיה, מה שמגביל את מספר היעדים מהמקום. עם הסרת המגבלות, אם אכן הדבר יצא לפועל, היעדים הראשונים שעומדים על הפרק הם טיסות ישירות מלה-גווארדיה ללוס אנג'לס ולסן פרנסיסקו, ולאחר מכן – טיסות גם לפיניקס, לאס וגאס וסיאטל.

לה-גווארדיה הוא נמל התעופה הקרוב ביותר למנהטן, והקטן ביותר מבין שלושת הנמלים המשרתים את ניו יורק (האחרים הם קנדי וניוארק). למרות העומס והטרמינלים המיושנים שלו הוא נחשב אהוב על הניו-יורקרים בעקבות קרבתו למרכז העיר.

בשדה אין מערך ביקורת דרכונים ומכס, ולכן אין לו את היכולת לטפל בטיסות בינלאומיות אלא רק בטיסות פנים בארה"ב או בטיסות מנמלים עם מערך ביקורת דרכונים אמריקני מוקדם (כמו זה שקיים בטורונטו למשל).

 

  ‏‏טרמינל בשדה לה-גארדיה 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: